"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Sorry maar dan ben jij de enigste? Speel je in europa? ... daar is iig nooit(bijna nooit) lag, en toch lekker genoeg mensen op te teamen.
flapmo snapt er ook niks van, omdat er een nieuw patch is zijn er weer meer mensen d2 gaan spelen -> te veel mensen
-> servers kunnen het niet aan -> drops, wachtrijen
zijn gewoon te veel mensen dus niks te maken dat bnet nu slechter is.
en dat het nu wat slechter is is maar paar uurtjes per dag.
Hey dude, wil jij beweren dat toen LoD net uitkwam er minder nieuwe mensen DII (LoD) speelden dan toen patch 1.09 uitkwam?? (toen wasser geen lag, patch 1.08 toen)flapmo snapt er ook niks van, omdat er een nieuw patch is zijn er weer meer mensen d2 gaan spelen -> te veel mensen
YEAH RiGHT
yep niet iedereen kreeg lod op het zelfde tijdstip maar wel iedereen kreeg 1.09 op het zelfde tijdstip
tip: type /users
en in die post van gamers.nl staat trouwens ook een hoop onzin "met oog op warcraft3 een realm uitbreiding"
zijn gewoon d2 realms die ze er bij plaatsen en dat heeft dus niks met de bnet capaciteit te maken en al helemaal niks met war3, wat geeneens via realm gespeeld gaat worden
en wat nogwel een jaar++ op zich laat wachten
zijn gewoon d2 realms die ze er bij plaatsen en dat heeft dus niks met de bnet capaciteit te maken en al helemaal niks met war3, wat geeneens via realm gespeeld gaat worden
en wat nogwel een jaar++ op zich laat wachten
Ook niet alle mensen kregen op zelfde moment 1.09 or, en diegenen die Diablo saai geworden vinden gaan heus niet ineens om patch 1.09 wel spelen als ze dat met LoD en patch 1.08 niet deden, er waren namelijk geen noemenswaardige veranderingen.yep niet iedereen kreeg lod op het zelfde tijdstip maar wel iedereen kreeg 1.09 op het zelfde tijdstip
En btw, europe was langer down dan east en west, niet iedereen kreeg dus patch 1.09 tegelijk
Er zijn plannen om het te verdubbelen . . . ja nou maar hopen dat het zover komt.
Is het trouwens niet een beetje afgezaagd om elke keer weer een topic te openen van het lagged bla bla.
Volgens mij weten de mensen die vaak op (dagelijks) Bnet spelen het denk ik wel.
Is het trouwens niet een beetje afgezaagd om elke keer weer een topic te openen van het lagged bla bla.
Volgens mij weten de mensen die vaak op (dagelijks) Bnet spelen het denk ik wel.
There is no art to find the minds construction in the face
wat noemen jullie lag? een ping van 100,200,300?
Ik speel op UsEast en ik heb bijna altijd een ping van +/- 100, wat ik goed te spelen vind. een enkele keer heb ik wel eens dat ik tegen een black wall aanloop, soms dat ik geen data meer binnenkrijg en dat alles stil blijft staan, maar na 5 seconden ben ik dan superman en vlieg ik over het scherm met 10 attacks/seconde
Ik speel op UsEast en ik heb bijna altijd een ping van +/- 100, wat ik goed te spelen vind. een enkele keer heb ik wel eens dat ik tegen een black wall aanloop, soms dat ik geen data meer binnenkrijg en dat alles stil blijft staan, maar na 5 seconden ben ik dan superman en vlieg ik over het scherm met 10 attacks/seconde
Het is nu wel heel erg laggy.
Duurt gvd bijna 20 minuten voor ik een game kan maken, en joinen lukt ook niet
Duurt gvd bijna 20 minuten voor ik een game kan maken, en joinen lukt ook niet
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Achjah.. ze zullen wel met de servers aan et rondgooien zijn ofzo 
Ga gewoon andere game spelen
Ga gewoon andere game spelen
Verwijderd
35 minuten om eem game te maken, en de 50% kans dat het je niet lukt omdat ie een error maakt.....
Hebben ze heel europa een gratis Kopie gegeven ofzo? Of lopen ze weer flink te kutten daar...
Niet normaal meer dit, beetje slechte service
Hebben ze heel europa een gratis Kopie gegeven ofzo? Of lopen ze weer flink te kutten daar...
Niet normaal meer dit, beetje slechte service
Jaaaah... het was weer heel gezellig op battle net 
Er waren ongeveer 6 games in hell (softcore)... en die bestonden gemiddeld rond de 6 uur.... als daar alles nog niet dood is weet ik het ook niet meer
Bij het createn van een game sta je trouwens ook in een behoorlijke rij.... 3800 is niet ongewoon
Ik wacht wel tot morgen ochtend of zo... zo is het echt niet te doen..
Er waren ongeveer 6 games in hell (softcore)... en die bestonden gemiddeld rond de 6 uur.... als daar alles nog niet dood is weet ik het ook niet meer
Bij het createn van een game sta je trouwens ook in een behoorlijke rij.... 3800 is niet ongewoon
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
haha, jij hebt waarschijnlijk net als ik gisteren geprobeerd een game te makenOp maandag 27 augustus 2001 23:25 schreef Marv het volgende:
Jaaaah... het was weer heel gezellig op battle net
vanochtend was t trouwens weer normaal
't is nu weer gefixt of het is nu veel rustiger... ik kon net in 1 keer een game createn 
Heb Baal net in Hell verslagen.. in m'n eentje
Heb Baal net in Hell verslagen.. in m'n eentje
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Pagina: 1