Ik zoek een?
43inch - SmartTV
Wat is je budget?
400/500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- TV kijken via ethernet/wifi connectie.
- SmartTV functionaliteiten is 100% waarvoor het toestel moet gebruikt worden.
- Geen coax-kabel in de tuin, dus alles gaat via het OS van de TV moeten verlopen.
- Hoofdzakelijk gekeken worden naar kanalen zoals (VRT,VTMx,Vier, ...)
- Het is voor in de tuin, dit moet geen high end setup zijn, focus ligt op gebruiksvriendelijkheid.
Wat heb je zelf al gevonden?
- We beschikken over Telenet internet/tv
- 43inch
- Voorkeur voor een gemakkelijk te bedienen en duidelijk OS.
- Toestel momenteel gevonden:
Coolblue
Mediamarkt
Welke vragen heb je hier nog over?
- Er zal ongetwijfeld lichtinval zijn, waarmee hou ik best rekening om een toch zo goed mogelijk beeld te hebben?
- Nadeel LG : VRT beschikt over een native app, maar heeft blijkbaar geen ondersteuning voor LG toestellen.
- Casten vanaf de telefoon kan een oplossing zijn, maar zoals aangeduid, het moet eenvoudig zijn, het is voor de 'oudjes'.
43inch - SmartTV
Wat is je budget?
400/500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- TV kijken via ethernet/wifi connectie.
- SmartTV functionaliteiten is 100% waarvoor het toestel moet gebruikt worden.
- Geen coax-kabel in de tuin, dus alles gaat via het OS van de TV moeten verlopen.
- Hoofdzakelijk gekeken worden naar kanalen zoals (VRT,VTMx,Vier, ...)
- Het is voor in de tuin, dit moet geen high end setup zijn, focus ligt op gebruiksvriendelijkheid.
Wat heb je zelf al gevonden?
- We beschikken over Telenet internet/tv
- 43inch
- Voorkeur voor een gemakkelijk te bedienen en duidelijk OS.
- Toestel momenteel gevonden:
Coolblue
Mediamarkt
Welke vragen heb je hier nog over?
- Er zal ongetwijfeld lichtinval zijn, waarmee hou ik best rekening om een toch zo goed mogelijk beeld te hebben?
- Nadeel LG : VRT beschikt over een native app, maar heeft blijkbaar geen ondersteuning voor LG toestellen.
- Casten vanaf de telefoon kan een oplossing zijn, maar zoals aangeduid, het moet eenvoudig zijn, het is voor de 'oudjes'.
[ Voor 25% gewijzigd door dendaak op 15-07-2022 12:52 ]
Buitenunit: PUZ-SWM80YAA | Ventilatie : Zehnder ComfoAir Q350 | PV: 15 x Aiko Neostar Gen 2S+ 460Wp | Glas-Glas/All black