Facebook beoordeling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-08-2022
Een 2tal weken geleden kon ik plots niet meer inloggen op mijn fb account, en kreeg ik een melding dat ik een beoordeling moest aanvragen.

Dit probeerde ik te doen, maar alles wat ik probeer werkt gewoon weg niet via de fb site ik kom telkens terug bij de zelfde link (pagina)uit

Om een lang verhaal kort te houden, ik wordt een beetje van hub naar daar gestuurd via de fb hulpcentrum en is blijkbaar geen hulp support die je kan mailen of bellen om meer info te vragen.

De reden denk ik, dat een beroordeling gekregen heb gaat over een foto waar ik met mijn rug opsta in een zwembad.

heeft er iemand ervaring mee hoe ik dit het beste kan oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:22
Je hebt dit formulier al ingevuld en verstuurd naar ze? (Let op dit moet binnen 30 dagen, anders is je account voor altijd uitgeschakeld)

https://www.facebook.com/help/contact/260749603972907

[ Voor 26% gewijzigd door HKLM_ op 15-07-2022 12:58 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
ik kom hier terug op uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DOmVmiP-ApBFyI1PzPVY3jjTkEU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YNsFOSn1uWFV0de6qZSpCNld.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
ik heb dit wel proberen in te vullen, maar als ik mijn identiteit wil bevestigen komt in terug op de vorige, link uit, van beoordeling aangevraagd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Og8qY6UPwJhTkOj8wpm0bfYuGs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yfRvnnAJ5n6ppy2z1pPvHNQP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
@HKLM_ Kan je eens een screenshot maken hoe het er juist uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Ben P schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:32:
ik heb dit wel proberen in te vullen, maar als ik mijn identiteit wil bevestigen komt in terug op de vorige, link uit, van beoordeling aangevraagd

[Afbeelding]
Waarom staat er in je plaatje dat het een advertentie account is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/siCbrn8AlGtb-BRbKLQeWqdwyVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7VeUkl02iqwcerqLxVn4bZx1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door HKLM_ op 15-07-2022 13:37 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
Geen idee eigenlijk, misschien is mijn account gehackt geweest ofzo..
ik krijg en vind er ook nergens geen info van terug waarom deze is geblokkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
Kan wel zijn dat ik dit heb ingevuld een tweetal weken geleden, maar heb ondertussen zo veel zaken geprobeerd dat ik het niet meer met zekerheid durf te zeggen.
Krijg je hier een melding, mail van indien dit is ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Ben P schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:43:
Kan wel zijn dat ik dit heb ingevuld een tweetal weken geleden, maar heb ondertussen zo veel zaken geprobeerd dat ik het niet meer met zekerheid durf te zeggen.
Krijg je hier een melding, mail van indien dit is ingevuld?
Geen idee of je iets krijgt, denk alleen die melding uit je eerdere post dat ze hem checken.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
ik kreeg wel deze melding binnen, en als ik op de blauwe link ga, kom ik terug uit op beoordeling aangevraagd.
van hup naar haar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNw8jF2sz_bXmbZmYS355dNIs08=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iPMhNh8tOlTidhwqK0w3qEdn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:44

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heb je het tekstvak ook ingevuld met een reden?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:28

Qwerty-273

Meukposter

Andere mogelijkheden (omdat echt in contact komen met Facebook eigenlijk gewoon niet lukt voor een prive account) zijn om van Facebook weg te blijven, of een nieuw account te openen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
Opzich mis ik het niet niet, maar gebruik het vooral voor mijn contacten, ik ben kunstenaar en heb over heel de jaren heen een fijne basis aan contacten, die ik dan kwijt ben..

Dan maar even afwachten en hopen op het beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:44

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

AW_Bos schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 23:29:
Heb je het tekstvak ook ingevuld met een reden?
En dit nog gedaan?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben P
Na dit weekend is dus mij account volledig uitgeschakeld, heb nog steeds geen idee waarom dit juist gebeurd is..
Dus nu ga ik een nieuw account aanmaken, is het mogelijk om een nieuw account te koppelen aan een pag die ik zelf beheerde op mijn vorige account?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ben P schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:37:
...
Dus nu ga ik een nieuw account aanmaken...
Als je niet weet waarom je vorige account weggegooid is door Facebook, waarom denk je dan dat je nieuwe account blijft bestaan? Wie weet post je daar ook iets (onbewust maar je reageert op geen van onze vragen inhoudelijk met wat je wel/niet hebt ingevuld in de formulieren van Facebook) en dan gaat ook dat account op slot.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1