Back to School-testpanel actie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:56

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Feedback op de actie:
plan: Back to School-testpanel zoekt 15 testers voor exclusieve bol.com bto-l...

De afkorting BTO en BTO laptops kunnen nogal verwarrend overkomen als er ook een BTO-merk is die laptops uit brengt en zelfs een Nederlands bedrijf is. Als ik de reactie zo lees ben ik niet de enige die mij dit opviel.
Back to School-testpanel zoekt 15 testers voor exclusieve bol.com bto-laptops
Wat door het 'exclusieve [...] bto-laptops' nog eens extra lijkt te worden aangegeven. Gezien de modellen die gepresenteerd worden niet bepaald build to order genoemd kunnen worden als ze al voor je zijn samengesteld. Heeft naar mijn mening niks met exclusiviteit te maken. (zie ook de reactie van Blokker_1999 in 'Back to School-testpanel zoekt 15 testers voor exclusieve bol.com bto-laptops')

Linkje naar BTO Europe website en bol.com portaal:
https://bto.eu/
https://www.bol.com/nl/nl/v/bto-notebooks-n4all-b-v/1263118/

@Tweakers Partners, @Lis, @LuukaLike of @Trendingtrees

[ Voor 27% gewijzigd door jdh009 op 15-07-2022 14:04 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
ja ik dacht ook dat het om BTO het merk ging
Nu lijkt het BOL iets aangepast SKU modellen van andere fabrikanten te zijn, beetje vreemd, BTO heeft imho wel een beter naam dan Acer, dus ze lijken mee te liften op goede reputatie BTO, erg jammer. (had gewoon uniek voor BOL notebooks kunnen heten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:56

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Moet zeggen dat ik eigenlijk best wel een beetje teleurgesteld ben in het uitblijven van een reactie vanuit Tweakers (partners), zeker gezien de goede reputatie van Tweakers (zie Geachte Redactie) met reageren op zulke topics.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999