Toon posts:

Ervaringen met Debitel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af of er hier iemand ervaring heeft met Debitel Libertel, ik wil namelijk de Siemens S45 met Debitel Abo bestellen.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zou ut niet doen..
Libertel of kpn nemen! hebben ut beste berijk!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 17:00 schreef InterFreak het volgende:
Ik zou ut niet doen..
Libertel of kpn nemen! hebben ut beste berijk!
:? :? :?
Je zit gewoon op het kpn of libertel netwerk hoor...
debitel is alleen service provider, that's just it ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is geen probleem?? Want die S45 is met Libertel nogal wat duurder als met debitel libertel...

Verwijderd

Ik hoorde pas van iemand dat als je langer dan de tijd van abo belt (60 min abo en 65 min bellen) je met debitel een stuk duurder uitwas.

Verwijderd

debitel is wel een stukje duurder maar ach wat maakt het uit ik heb er nooit problemen mee gehad

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38
bij debitel word je genaaid waar je bij staat

wij hadden ook zoeits van een gratis foon bij een abbo dus wij halen

komen we hem week later halen ja meneer word dan 400 piek voor de foon. d8 het niet dus he hij is gratis. dus wij zonderfoon naar huis krijgen we een keurige foon rekening en een afschrijving van aboo geld zonder dat wij die foon hadden. na weken zeiken kregen we gehoor en hoefden we dan niks te betalen en boden ze hun excuses aan maar debitel is en blijft dus zwaar klote gewoon direct bij kpn en libertel gaan is veel beter.

Verwijderd

Topicstarter
Tja Weps, jij hebt er dan een vervelende ervaring mee gehad, maar ik denk niet dat dat representatief is voor de service van Debitel. Ik ga het toch maar doen. Maar wel bedankt voor je reactie

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38
wat ik er eigenlijk mee bedoel

de administratie is dus zwaar klote bij ze dus als advies gewoon NIET doen

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Kwalitatief is Debitel prima, ze zitten tenslotte op het Libertel en KPN netwerk, maar het is inderdaad een "service"provider, die dat nog wel eens na wil laten.

Maar voor de huidige situatie (prijzen van toestellen bij Libertel zelf) is het een prima alternatief en ik zou het zeker doen, tenzij je niet echt stevig in je schoenen staat. Want als er iets mis gaat moet je het wel volhouden om te blijven zeiken. Gewoon een van hun winkels binnenlopen (als het druk is) en zeiken!!!
Zijn ze opeens een stuk klantvriendelijker.

Wel goed navragen wat de voorwaarden zijn. Bellen is het buitenland schijnt namelijk een stuk duurder te zijn.

BVD MVG VDL

Pagina: 1