Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Eufy deurbel dual 2k - flikkerend beeld

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:19
Ik heb sinds vandaag een Eufy deurbell, de dual 2k. Echter ‘s avonds flikkert het beeld van de hoofd camera… Weet niet of het te maken heeft met het feit dat daar een lantaarnpaal staat maar als ik daar een Eufycam 2c pro op richt flikkert er helemaal niks in het beeld… Lijkt mij dus een probleem van de bel…

Zie foto, van de bovenste camera flikkert de bovenste 10-50% van het beeld…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQnhdAtIvTSekHcx4tGXq_IuAEU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pcpDG0FsDDAEworqCsrxa87W.jpg?f=fotoalbum_large

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:11

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

En de vraag is?

Mr. T.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:19
Of jullie dit ook zien als een camera defect. Ervaringen van anderen met deze bel of de ‘niet dual’ variant. Zorgt die lantaarnpaal er bijvoorbeeld voor dat die camera flipt?

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-11 12:37
Zie je in het onderste beeld van de Dual 2K ook flikkering van het licht op de straat?
Als dit zo is heb je mogelijk te maken met de fps beeldsnelheid van de deurbelcamera v.s. ledverlichting die gepulseert wordt aangestuurd.
Misschien is het mogelijk om de fps aan te passen in de Eufy app waardoor dit probleem misschien verdwijnt.
Anders terugsturen voor een nieuwe.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.