Toon posts:

Novell 5

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die net als ik ervaring hebben met Novell 5. Vooral op het gebied van Groupwise, ManageWise en Border Manager?

Kalex

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wij draaien op m'n werk Novell 5, en ik heb gewerkt met GroupWise (BM en MW niet). Groupwise is naar mijn mening een mooi systeem, (relatief) makkelijk te installeren en configureren, en makkelijk voor de gebruikers. Op m'n werk maken we zelf gebruik van David email client en server voor Novell Netware van Tobit software, maar ik heb ooit met GroupWise geklooit voor een klant van ons.

• Hans
  • Niet online
Er zit trouwens een geile X-windows interface en Java virtual machine bij tegenwoordig, maar die vreten wel vreselijk veel geheugen...

• dreambofh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 20:08
Heb ook hele goede ervaringen met NetWare 5, bordermanager (beste software firewall) en GroupWise.

Ik vind het allemaal prima werken. En ook lekker stabiel.

Wat de GUI betreft... Is wel leuk, maar ik denk niet dat je het veel zal gaan gebruiken.

Het VREET i.d.d. geheugen. Maar met 128 MB werkt het goed hoor.

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
moi ook Netware fanaat.

Moet zeggen dat het toch stabiel en snel fraait, groupwise 5 een mooi mail pakket is (behalve als je iets moet gaan restoren van 1 of meerdere gebruikers)

verder zenworks is echt wel een goed pakket.

nds, tja wie gaat het nu niet gebruiken. ja kunt er mooi je nt server s en andere servers inhangen voor single sign-on en cq. user authenticatie.

bordermanager is echt toppie en ICS is helemaal grappig.

kortom daargaan met die hap, alleen jammer dfat het niet zoveel gebruikt word als het hoort.

greetz; lenny

• Onno
  • Niet online
Zijn er mensen die net als ik ervaring hebben met Novell 5.
Nee. Wel NetWare 5.

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Novell NetWare 5 :)

Verwijderd

Opgegroeid met Novell Netware 3.11/3.12 :) , daarna doorgestoten naar Novell Netware 4.10/4.11 :P en toen van baan veranderd.

Nu gedegradeerd tot Window NT4 :r / Windows 2000 |:( en nog dagelijks spijt....... :'(
Maar goed, aan eind van de maand wordt de bankrekening weer rijkelijk *D gevuld dus is een schrale troost ;)
Pagina: 1