Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een collega van mij wil een nieuwe pc, deze dient enkel voor te surfen, mailen en wat office taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf zat ik in gedachten met een bedrag van rond de 400 eur. Meer vind ik nogal overkill voor hetgeen hij maar wil doen met de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel de ssd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moederbord moet wifi ondersteunen, daarom gekozen voor de ryzen. De 1700 moederborden met wifi vond ik een pak duurder.
Heb ook voor 16gb geheugen gekozen, dat vond ik de moeite niet om op te besparen.
Wat verwacht je van ons?
Of alles wel samen past en waar het beter kan. Over de voeding twijfel ik nog het meeste...
Een collega van mij wil een nieuwe pc, deze dient enkel voor te surfen, mailen en wat office taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf zat ik in gedachten met een bedrag van rond de 400 eur. Meer vind ik nogal overkill voor hetgeen hij maar wil doen met de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel de ssd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moederbord moet wifi ondersteunen, daarom gekozen voor de ryzen. De 1700 moederborden met wifi vond ik een pak duurder.
Heb ook voor 16gb geheugen gekozen, dat vond ik de moeite niet om op te besparen.
Wat verwacht je van ons?
Of alles wel samen past en waar het beter kan. Over de voeding twijfel ik nog het meeste...
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 172,81 | € 172,81 |
1 | Moederborden | MSI B550M PRO-VDH WIFI | € 104,89 | € 104,89 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 45,85 | € 45,85 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
Totaal | € 442,22 |