Sinds een paar maanden hebben we een compleet nieuwe badkamer met o.a. Alle kranen van het merk Bongio. We hebben witte uitvoeringen en soort zacht goud. En bij die kleur gaat het niet goed. Die kranen zijn mat goud, door het mat te laten lijken zit er dus een soort laminaat overheen. Probleem is dus dat na al een aantal maanden op bv de thermostaat knop en douchekop vocht onder het laminaat komt.
Je ziet dus lichte plekken wat er niet uitziet…nu wordt het wel omgeruild voor nieuwe opzetstukken, maar ik ben een beetje huiverig voor de toekomst of dit wel 10, 15 of 20 jaar meegaat. Zijn geen standaard kranen van een paar tientjes… Dus vroeg me af of er meer mensen zijn die daar ervaring mee heeft?
En ja ze worden alleen schoongemaakt met azijn of groene zeep en na het douchen worden de kranen ook droog gemaakt, maar dan nog. Het zijn kranen voor in een natte ruimte, die dagelijks gebruikt worden…
Ben eigenlijk nu al in staat om te zeggen dat ze die kranen kunnen ophalen!
Je ziet dus lichte plekken wat er niet uitziet…nu wordt het wel omgeruild voor nieuwe opzetstukken, maar ik ben een beetje huiverig voor de toekomst of dit wel 10, 15 of 20 jaar meegaat. Zijn geen standaard kranen van een paar tientjes… Dus vroeg me af of er meer mensen zijn die daar ervaring mee heeft?
En ja ze worden alleen schoongemaakt met azijn of groene zeep en na het douchen worden de kranen ook droog gemaakt, maar dan nog. Het zijn kranen voor in een natte ruimte, die dagelijks gebruikt worden…
Ben eigenlijk nu al in staat om te zeggen dat ze die kranen kunnen ophalen!