Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Kan je het donkere gedeelte met de schroefdraad los draaien van de donkere 'schijf'?
E27-fittingen kan je bij de bouwmarkt kopen. Het kan zijn dat hetgeen wat er bij jouw lamp kapot is niet vervangbaar is.
E27-fittingen kan je bij de bouwmarkt kopen. Het kan zijn dat hetgeen wat er bij jouw lamp kapot is niet vervangbaar is.
[ Voor 22% gewijzigd door TBTL op 14-07-2022 12:15 ]
Nee die wordt zo te voelen door een palletje tegengehouden.
Haal er eerst eens de voet van de lamp uit. Dat metalen blinkend gedeelte met schroefdraad binnenin hoort er niet (daar hoort een lichtgevende glazen bal aan vast te zitten).
Je vind daaronder vast een palletje om hem los te maken.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dat is de gouden tip, ik voel me weer eens niet zo slim
Ik had de lamp nog niet gezien, daar mist inderdaad iets. Dank je!
Wel eerst even de stekker uit het stopcontact halennaftebakje schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 12:25:
Haal er eerst eens de voet van de lamp uit. Dat metalen blinkend gedeelte met schroefdraad binnenin hoort er niet (daar hoort een lichtgevende glazen bal aan vast te zitten).
Pagina: 1