Na 2 dagen (waarbij we nog niet geheel klaar zijn) is mijn zonnepaneel installatie zo goed als klaar. Nog een aantal puntjes op de i. Helaas zit ik met een onderbuikgevoel, echter wil ik de mening van een mede-Tweaker eens horen. Ze zijn geïnstalleerd door een zonnepanelen installateur, geen eenmanszaak.
Betreft een installatie van 20 panelen van +/- 10.500 euro.
De panelen zitten vol met vingerafdrukken / zweetplekken. In hoeverre is het realistisch dat panelen schoon opgeleverd worden?
Sommige plekken (zoals een uitbouw) zijn makkelijk bereikbaar. Andere plekken niet, het argument dat het met een regenbui weg is geloof ik niet echt. Hoe zien jullie dat?
Verder gingen de installateurs nogal ruig om met de panelen, waarbij er zichtbare krassen zijn ontstaan aan de kopse kanten.
De eigenaar wilt nu gaan "bijtippen," hoe realistisch is dat?
Vegen / afdrukken:
:strip_exif()/f/image/pNOL9KMdC8ijKJ9981X1itxr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R3YzYPBwobLZIi1h9xHPqh0I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UpIp3jVwgUYMldTGlu9JG100.jpg?f=fotoalbum_large)
Schade:
:strip_exif()/f/image/w2Y4pJkJ3fd9h5lt4v9mAess.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bsd2jHNj74ygK0pdbgHmXSnj.jpg?f=fotoalbum_large)
Betreft een installatie van 20 panelen van +/- 10.500 euro.
De panelen zitten vol met vingerafdrukken / zweetplekken. In hoeverre is het realistisch dat panelen schoon opgeleverd worden?
Sommige plekken (zoals een uitbouw) zijn makkelijk bereikbaar. Andere plekken niet, het argument dat het met een regenbui weg is geloof ik niet echt. Hoe zien jullie dat?
Verder gingen de installateurs nogal ruig om met de panelen, waarbij er zichtbare krassen zijn ontstaan aan de kopse kanten.
De eigenaar wilt nu gaan "bijtippen," hoe realistisch is dat?
Vegen / afdrukken:
:strip_exif()/f/image/pNOL9KMdC8ijKJ9981X1itxr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R3YzYPBwobLZIi1h9xHPqh0I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UpIp3jVwgUYMldTGlu9JG100.jpg?f=fotoalbum_large)
Schade:
:strip_exif()/f/image/w2Y4pJkJ3fd9h5lt4v9mAess.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bsd2jHNj74ygK0pdbgHmXSnj.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/71FzYsbi7HnKyHJvzU2DfRuG.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/C3YVSxPw8PsvlieoCERmps0y.jpg?f=fotoalbum_large)