Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een antwoord hoe ik twee componenten (in dit geval magneetcontacten) van een alarmsysteem op 1 zone kan krijgen. Ik begrijp dat ik magneetcontacten zonder ingebouwde weerstanden nodig heb en ik weet hoe ik weerstanden over een enkel magneetcontact kan knopen. De logica daarachter begrijp ik ook, maar het wil me alleen niet lukken om dit in serie met een tweede magneetcontact te krijgen (ben al de hele avond aan het denken en uittekenen). Nu heb ik geen achtergrond in elektronica en schakelingen, dus erg lastig om dit voor elkaar te krijgen voor mij.
Wie kan me op de Jip en Janneke manier vertellen of uittekenen hoe ik dit moet doen?
Voor de volledigheid: het gaat hier om magneetcontacten met twee alarm en twee sabotage contacten. In totaal vier aders per magneetcontact.
Wie kan me op de Jip en Janneke manier vertellen of uittekenen hoe ik dit moet doen?
Voor de volledigheid: het gaat hier om magneetcontacten met twee alarm en twee sabotage contacten. In totaal vier aders per magneetcontact.