Goede dag,
ik heb doorlopende reisverzekering van Aegon voor al lange tijd. Aegon vergoed maximaal 5K als ik moet mijn reis annuleren. In polisvoorwarden ik zie het volgende:
ik heb doorlopende reisverzekering van Aegon voor al lange tijd. Aegon vergoed maximaal 5K als ik moet mijn reis annuleren. In polisvoorwarden ik zie het volgende:
Nu ik heb een reis bei TUI Deutschland voor 10K voor 4 personen geboekt met "TUI Protect", die ziet al binnen en ik kan niet reis zonder deze optie boeken. In de voorwaarden ik zie volgende:U heeft bij ons een verzekering afgesloten. Misschien heeft u voor hetzelfde ook een andere verzekering afgesloten of is er een andere regeling van toepassing. Of uw verzekeringen overlappen elkaar. En als zo’n verzekering of regeling de schade vergoedt als u deze verzekering niet zou hebben afgesloten? Dan vergoeden wij geen schade.
Voor de bestemming ik moet een negatieve PCR test hebben. Mijn vraag is wat zul de compensatie zijn als mijn test is positief en reis kan niet doorgaan. Moet ik tijdelijk mijn risico bij Aegon verhogen of beide kunnen deze 10K betalen?Keine Erhebung von Stornierungskosten (bis zu 1.500 EUR pro Person) im Falle einer behördlich angeordneten individuellen Quarantäne bei Infektion oder bei Verdacht auf eine Infektion mit dem SARS-COV-2 Virus ab 14 Tage vor der Anreise, sofern sie nicht durch andere Stellen (z.B. Versicherung) übernommen werden.