Irritante banner die pas na paar seconden laadt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Nu tweakers geen third party cookies meer serveert dacht ik lief te zijn en mijn adblockers uit te zetten. Nu komt het echter voor dat ik gewoon een pagina aan het lezen ben en uit het niets ineens een dikke bol.com ad bovenin het scherm laadt waardoor alles verspringt. Dat is niet alleen fucking irritant maar klik daardoor ook mis. Dus ging de blocker weer aan, lijkt me niet de bedoeling.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zie ook crisp in "Tweakers stopt met thirdpartytracking en cookiemuur"
crisp schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:45:
@ouweklimgeit als je last hebt van traag/laat ladende banners die de pagina doen verspringen: dat zijn dan waarschijnlijk de fallback-banners die je krijgt omdat je de reguliere banners blokkeert. Ik kan je verzekeren dat de reguliere banners veel sneller laden en ook zorgen voor minder verspringing ;)

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar ik zie zelfs die banner niet, bij mij springt gewoon de pagina opeens een stuk omlaag. Kan dan die div ook niet gewoon wegblijven? Er zit nu steeds een random class op, vast en zeker om blocking rules te frustreren, maar dit schiet ook niet op. :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPl7Bm1vE17il9FunOpdM5kRvLY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/daiZWdRAAET7EI34uWljhzic.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 23-07-2022 15:57 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09

crisp

Devver

Pixelated

Room42 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:55:
Maar ik zie zelfs die banner niet, bij mij springt gewoon de pagina opeens een stuk omlaag. Kan dan die div ook niet gewoon wegblijven? Er zit nu steeds een random class op, vast en zeker om blocking rules te frustreren, maar dit schiet ook niet op. :-(

[Afbeelding]
Blijkbaar blokkeer je uiteindelijk de fallback-banners maar half. Het klinkt misschien vervelend, maar de beste oplossing is toch om een uitzondering te maken voor onze gewone banners; die laden sneller en er wordt al (een deel) ruimte gereserveerd waardoor je ook minder last hebt van verspringen van de pagina :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sitelabs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13
Of een abbo nemen en de advertenties uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nu javascript uit staan en dat werkt verrassend goed!
Sitelabs schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:16:
Of een abbo nemen en de advertenties uitzetten.
Ja, dat heb ik jaren gehad. Maar dat werd alleen maar minder.

[ Voor 65% gewijzigd door Room42 op 24-07-2022 01:28 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 11:57
Ik begrijp niet dat mensen Tweakers ads blijven proberen te blokkeren met alle problemen van dien. Ik moet nog een site tegenkom waar de ads zo 'vriendelijk' en niet-invasief zijn als bij Tweakers.
Pagina: 1