ik kwam deze advertentie op marktplaats tegen.
Deze garagehouder verkoopt auto(s) die niet willen starten gezien er een startonderbreker dit blokkeert.
De auto(s) zijn dus onbruikbaar...
is dit legit? Dit ruikt ernaar dat meneer gestolen auto's probeert verkopen?
Ik heb niet veel verstand van startonderbrekers maar is het niet zo dat de sleutel de startonderbreker hoort de de-activeren? en als de sleutel kwijt is dan heeft de eigenaar toch een code om de startonderbreker handmatig te blokkeren?
ik vind het een raar verhaal.
Deze garagehouder verkoopt auto(s) die niet willen starten gezien er een startonderbreker dit blokkeert.
De auto(s) zijn dus onbruikbaar...
is dit legit? Dit ruikt ernaar dat meneer gestolen auto's probeert verkopen?
Ik heb niet veel verstand van startonderbrekers maar is het niet zo dat de sleutel de startonderbreker hoort de de-activeren? en als de sleutel kwijt is dan heeft de eigenaar toch een code om de startonderbreker handmatig te blokkeren?
ik vind het een raar verhaal.
bron: https://www.marktplaats.n...volledig-electrische-autoUnieke Auto. Deze auto's zijn gekocht voor een auto share project, maar nooit gebruikt.
Ze zijn dus nieuw. We hebben er meerdere op voorraad.
De auto's zijn voorzien van een startonderbreking welke gedemonteerd moet worden. Het zijn dus nieuwe auto's voor een hele mooie prijs, maar de startblokkering verhinderd op dit moment dat de auto gebruikt kan worden.
Zal voor de handige mensen onder ons geen probleem zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door tweakmember op 13-07-2022 16:59 ]