Ik maak gebruik van het volgende:
* routed IPTV en VDSL met een eigen modem
* twee tv-decoders
* VLANS
* een switch
Het probleem is dat IPTV niet altijd wil updaten, of eigenlijk dat het heel soms update.
De decoders zitten rechtstreeks op het modem. En de pc zit aan een switch.
Een van de decoders heeft een of twee keer een volledige update kunnen doen met mijn eigen modem. Na een volledige update kan ik wel tv kijken. Voorheen viel de tv af en toe weg. Nu lijkt het erop dat dat niet meer zo is. Als er een nieuwe update komt bij budget-alles-in-1, dan denk ik dat ik weer update-problemen krijg.
Budget-alles-in-1 zegt dat ik de decoders op een ander lan moet zetten. Ik gaf aan dat dat niet zo eenvoudig is omdat ik de lan's voor iptv heb geprogrammeerd.
Wat betreft internet is het zo dat deze voorheen regelmatig uitviel, maar wel weer terug komt. Als ik de modem opnieuw opstart komt internet direct weer terug. Voorheen viel internet na een nieuwe opstart van het modem ook weer weg. Nu lijkt internet niet meer weg te vallen.
De volgende foutcodes krijg ik bij IPTV:
foutcode 301 laden van software op tv-ontvanger mislukt
foutcode 846 laden van sofware op tv-ontvanger lukt niet
foutcode 562 opvragen instellingen mislukt
foutcode 840 en stb-nmc-400
Iemand een idee waar het aan ligt?
* routed IPTV en VDSL met een eigen modem
* twee tv-decoders
* VLANS
* een switch
Het probleem is dat IPTV niet altijd wil updaten, of eigenlijk dat het heel soms update.
De decoders zitten rechtstreeks op het modem. En de pc zit aan een switch.
Een van de decoders heeft een of twee keer een volledige update kunnen doen met mijn eigen modem. Na een volledige update kan ik wel tv kijken. Voorheen viel de tv af en toe weg. Nu lijkt het erop dat dat niet meer zo is. Als er een nieuwe update komt bij budget-alles-in-1, dan denk ik dat ik weer update-problemen krijg.
Budget-alles-in-1 zegt dat ik de decoders op een ander lan moet zetten. Ik gaf aan dat dat niet zo eenvoudig is omdat ik de lan's voor iptv heb geprogrammeerd.
Wat betreft internet is het zo dat deze voorheen regelmatig uitviel, maar wel weer terug komt. Als ik de modem opnieuw opstart komt internet direct weer terug. Voorheen viel internet na een nieuwe opstart van het modem ook weer weg. Nu lijkt internet niet meer weg te vallen.
De volgende foutcodes krijg ik bij IPTV:
foutcode 301 laden van software op tv-ontvanger mislukt
foutcode 846 laden van sofware op tv-ontvanger lukt niet
foutcode 562 opvragen instellingen mislukt
foutcode 840 en stb-nmc-400
Iemand een idee waar het aan ligt?