Mijn zelf samen gestelde PC werkt naar behoren voor een bepaalde tijd. Meestal als hij een paar uur uit gestaan heeft crasht hij na +- 30 minuten goed werken en start de bootloop. Hij komt niet eens bij het bios scherm. Gewoon aan en 2 sec later uit. Dat gaat door tot ik de PSU uit zet.
Momenteel bestaat de PC uit het volgende:
Moederbord - MSI Pro B660M-A (Wifi)
CPU - Intel i5 12400F met Dark Rock 4 cooler
GPU - INNO3D Nvidea Geforce 1650 (uit mijn oude computer)
PSU - MSI MPG A750GF
RAM - Corsair Vengeance LPX DDR4 2x8 GB 3600Hz
Geheugen - SATA HDD
Geheugen- Kingston 250 SSD (boot drive)
Geheugen - WD Blue SN570 M.2 SSD
Ik had een andere nieuwe RAM die ik nu dus vervangen heb met eentje uit de compatible lijs van het MSI moederbord. Dus RAM is uitgesloten als probleem.
Mijn gedachte is mogelijk de oude videokaart maar voor ik daar in investeer hoor ik graag ander mans meningen.
Aangezien hij dus gewoon start en werkt voor bepaalde tijd zou je niet zeggen dat het het moederbord zelf is toch? CPU is ook gewoon nieuw en goed geplaatst en werkt dus ook gewoon tot de crash.
PSU kan probleem zijn maar zou niet moeten.
De computer werkt naarbehoren als hij een tijdje uitgestaan heeft. Na 30 minuten tot een 1 uur dan gaat hij uit en gaat de computer in een continue bootloop.
Wie kan mij helpen?
Momenteel bestaat de PC uit het volgende:
Moederbord - MSI Pro B660M-A (Wifi)
CPU - Intel i5 12400F met Dark Rock 4 cooler
GPU - INNO3D Nvidea Geforce 1650 (uit mijn oude computer)
PSU - MSI MPG A750GF
RAM - Corsair Vengeance LPX DDR4 2x8 GB 3600Hz
Geheugen - SATA HDD
Geheugen- Kingston 250 SSD (boot drive)
Geheugen - WD Blue SN570 M.2 SSD
Ik had een andere nieuwe RAM die ik nu dus vervangen heb met eentje uit de compatible lijs van het MSI moederbord. Dus RAM is uitgesloten als probleem.
Mijn gedachte is mogelijk de oude videokaart maar voor ik daar in investeer hoor ik graag ander mans meningen.
Aangezien hij dus gewoon start en werkt voor bepaalde tijd zou je niet zeggen dat het het moederbord zelf is toch? CPU is ook gewoon nieuw en goed geplaatst en werkt dus ook gewoon tot de crash.
PSU kan probleem zijn maar zou niet moeten.
De computer werkt naarbehoren als hij een tijdje uitgestaan heeft. Na 30 minuten tot een 1 uur dan gaat hij uit en gaat de computer in een continue bootloop.
Wie kan mij helpen?