Imac early 2008 20" Blijft zichzelf herstarten.

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StijnFlorian
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-12-2024
Hallo beste Mede-tweakers,
Ik had hierover al eerder een topic, Maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Het probleem is dus als volgt: Mijn Imac early 2008 start opnieuw op of hij blijft al hangen in het Apple boot screen en start uiteindelijk opnieuw op. Ik heb hier MacOS Mojave op draaien met de patcher van dosdude1, Maar als ik hem opstart van mijn OSX Snow Leopard install USB dan start hij ook opnieuw op. Nu weet ik niet zo goed wat te doen, Want hij wordt heel erg warm, Zou het met oververhitting te maken kunnen hebben? of de HDD?

Alvast bedankt voor jullie hulp! 😀

Met vriendelijke groeten,
StijnFlorian

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StijnFlorian
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-12-2024
Daarbij wil ik nog wel toevoegen dat mijn Imac een niet te beschrijven vreemd geluidje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt beter verder gaan in je 'oude' topic: Imac early 2008 herstart steeds vanzelf. :) Als je daarbij ook vermeld wat de resultaten waren van de stappen zoals sebastius die aangeeft (e.g. draaien van memtest86+), helpt dat al verder met het troubleshooten. Voor het rare geluid zou je opname kunnen maken en delen via YouTube/Dropbox/Onedrive etc.

Dit topic gaat in ieder geval op slot :)

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 13-07-2022 14:49 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.