Toon posts:

Heb net een PS2, welke spellen moet ik hebben?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister Racepack gekocht, dus ik heb GT3 al :)
Ik kan waarschijnlijk via mijn neef gamez voor 50 piek krijgen (moet nog maar es vragen hoe hij er nou aan komt >:) )
Dus ik moest van hem even een verlanglijstje opzetten zodat hij die gamez voor me klaar had liggen als ik langskom :D

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

NBA Street is koel en Tekken Tag Tournament schijnt ook wel ok te zijn. Anders weet ik niks.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek trouwens ook een PS2 blad dat elke maand een DVD erbij heeft zitten met minstens 5 demo's derop, aanraders? :D

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:25

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

ben altijd al gek geweest van final fantasy, heb ooit de psx gekocht toen ff7 uitkwam...
maar dat doe ik nu toch niet weer met de ps2, hoe goed het spel ook mag zijn

Verwijderd

Topicstarter
Hehe... ik heb de PS2 eigenlijk wel voor Final Fantasy X gekocht :)
Heb je de FMV's en de normale graphics al gezien? *KWIJL*

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34

AMDFreak

Intel is zo..

unreal tournement :)
Als die er is voor de PSX2 :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:58

Jox444

Honestly....

Quake 3 (zal wel iets anders heten op de ps2)

Het is FRIET!

Verwijderd

In ieder geval niet Quake III of Unreal Tournament, dat doet je PC veel beter.

Onimusha; Resident Evil in samurai stijl.

Zone of the Enders; Van de bedenker van Metal Gear, cool mech spel.

SSX; Snowboarden, zowel racen als stunts uitvoeren.

Maareh, er zijn zoveel goede games-sites op het net, waarom ga je die niet eventjes af??

www.gaming-age.com
ps2.ign.com
www.computerandvideogames.com

Verwijderd

Topicstarter
K, thnx! :)

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 17:21 schreef Urios het volgende:
K, thnx! :)
En natuurlijk www.totalps2.nl

Onimusha kan ik me achter scharen trouwens...echt een topspel.

Verwijderd

Zone of Enders
Tekken Tag Tournament
Dead Or Alive 2
SSX
Ominishima
Orphan (vind ik best goed)
Ridge Racer 5
GT3 (tja :) )
FFX
MGS2

hmmm.... das alles denk ik.

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er ook een Japans gesproken, engels ondertitelde versie van FFX uitkomt? :)
lijkt me errugh vet als dat zo was, japans roelz!! :D

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 16:08 schreef Urios het volgende:
Ik heb gister Racepack gekocht, dus ik heb GT3 al :)
Ik kan waarschijnlijk via mijn neef gamez voor 50 piek krijgen (moet nog maar es vragen hoe hij er nou aan komt >:) )
Dus ik moest van hem even een verlanglijstje opzetten zodat hij die gamez voor me klaar had liggen als ik langskom :D
Heb je je PS2 omgebouwd? mail me ff ;)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Waarom zie ik Red FAction hier niet tussen staan?
Vooral de Multi-player roelt HARD!
En voor 50 piek zou ik er ook Zone of the Enders bijnemen voor de MGS 2 demo...

Verwijderd

Een beetje offtopic misschien, maar ik denk er hard over om ook een PS2 te kopen, maar ik wil dan wel een omgebouwde.
Heeft iemand enig idee waar ik die kan kopen (liefst omgeving Zwolle of Nijmegen) en hoe duur ze zijn???

Tnx

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:17 schreef Sensei het volgende:
Een beetje offtopic misschien, maar ik denk er hard over om ook een PS2 te kopen, maar ik wil dan wel een omgebouwde.
Heeft iemand enig idee waar ik die kan kopen (liefst omgeving Zwolle of Nijmegen) en hoe duur ze zijn???

Tnx
Ik zou nog ff wachten met het kopen van een omgebouwde, met de chipversie die er nu is (v2) moet je steeds swappen, en lang niet alles werkt...
v3 komt er aan, wacht daar ff op, hoef je niet meer te swappen...

BTW: Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er van die chippies zijn, de meeste spellen zijn DVD's, die kun je dan wel rippen zodat het op een CD'tje past, maar dan mis je weer filmpjes muziek etc.
Dus zolang er geen goeie, betaalbare DVD-bakkers zijn zie ik het voordeel van ombouwen niet, op het spelen van je backup PSX-spellen na, dan...

Verwijderd

waar kan je ergens online backups kopen?? dan hoef ik zelf geen backup te maken van ps2 games.. :P

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 10:22 schreef Ares het volgende:

BTW: Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er van die chippies zijn, de meeste spellen zijn DVD's, die kun je dan wel rippen zodat het op een CD'tje past, maar dan mis je weer filmpjes muziek etc.
Dus zolang er geen goeie, betaalbare DVD-bakkers zijn zie ik het voordeel van ombouwen niet, op het spelen van je backup PSX-spellen na, dan...
De gros van de spellen staat nog steeds op cd, de echte coole spellen komen idd op DVD maar de rips zijn errug goed te spelen. In de US komt veel meer uit als in Europa en dat komt bijna allemaal uit op cd. Het is echt wel de moeite waard om je ps2 om te bouwen. En backups zijn ook niet moeilijk om aan te komen... >:) Mail me maar, ik heb wel wat links voor je.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:09 schreef Plaguebearer het volgende:

[..]

Heb je je PS2 omgebouwd? mail me ff ;)
Heb em niet laten ombouwen :)
misschien doe ik dat later als die nieuwe chip uit is. ik neem nu nog wel genoegen met 50 piek per originele cd+hoesje enzo :)

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 16:53 schreef Urios het volgende:
Ik zoek trouwens ook een PS2 blad dat elke maand een DVD erbij heeft zitten met minstens 5 demo's derop, aanraders? :D
Playstationworld heeft er iedere maand een DVD bij zitten met een aantal demo's.
Pagina: 1