Hey mede tweakers,
In verband met verhuizing het ik mijn slimme thermostaat van de muur gehaald, en de hub uit de meterkast Incl alle kabels stekkers etc. Nu ben ik bang dat ik iets te enthousiast ben geweest.
De oude thermostaat wil ik aansluiten op de 2 draadjes blauw en rood. Het andere uiteinde komt in de meterkast uit.
Daar zit ook een servo knop welke ook 2 draadjes hebben.
Ik heb alleen in mijn enthousiasme het stroom ook weggehaald ben ik bang.
Probleem
Is nu dat er geen stroom loopt naar de servo.
Mijn vraag is: heb ik dit nu goed aangesloten als ik het zo doe zoals op de foto?
:strip_exif()/f/image/xLOrsBMkoVYwBdcPvFtl5cuJ.jpg?f=fotoalbum_large)
De twee zwarte draadje komt uit het stopcontact.
Het bruine en blauwe draadje komt van de servoknop die de stadsverwarming aan en uit zet.
Rood blauw draadje is van de thermostaat.
Ik heb inmiddels uren in YouTube en andere sites zitten om er achter te komen hoe je stroom toevoegt, maar ben bang dat ik te weinig kaas heb gegeten van stroomschema’s:(
In verband met verhuizing het ik mijn slimme thermostaat van de muur gehaald, en de hub uit de meterkast Incl alle kabels stekkers etc. Nu ben ik bang dat ik iets te enthousiast ben geweest.
De oude thermostaat wil ik aansluiten op de 2 draadjes blauw en rood. Het andere uiteinde komt in de meterkast uit.
Daar zit ook een servo knop welke ook 2 draadjes hebben.
Ik heb alleen in mijn enthousiasme het stroom ook weggehaald ben ik bang.
Probleem
Is nu dat er geen stroom loopt naar de servo.
Mijn vraag is: heb ik dit nu goed aangesloten als ik het zo doe zoals op de foto?
:strip_exif()/f/image/xLOrsBMkoVYwBdcPvFtl5cuJ.jpg?f=fotoalbum_large)
De twee zwarte draadje komt uit het stopcontact.
Het bruine en blauwe draadje komt van de servoknop die de stadsverwarming aan en uit zet.
Rood blauw draadje is van de thermostaat.
Ik heb inmiddels uren in YouTube en andere sites zitten om er achter te komen hoe je stroom toevoegt, maar ben bang dat ik te weinig kaas heb gegeten van stroomschema’s:(
Gadgets fan
:strip_exif()/f/image/SjpdxFL22NrgquQsi69ZYQXq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nlxkCoB1ZCdC2bHkOJ8dhKby.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OfDostldNxQFKWWdHHvkjNzQ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5iJChxyYNOR2fE6heudEgvBD.jpg?f=fotoalbum_large)