iPhone in bootloop, iCloud onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijdelijkacc23
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-01-2024
Hallo allemaal,

Na een paar dagen/weken de iOS 16 developer beta geprobeerd te hebben besloten dat het tijd was om terug te gaan naar iOS 15, dus profiel verwijderd en begonnen met het reset proces via Macbook (doe dit eens in de zoveel tijd om de telefoon op te schonen, gaat nooit mis). Maar voordat ik dat deed veranderde ik ook Apple ID-wachtwoord via telefoon, met de gedachte dat het geen kwaad kan om dit zo nu en dan te veranderen.

Tijdens het resetten is er duidelijk iets mis gegaan, want mijn iPhone 13 blijft constant hangen op het apple-logo, in een soort van boot loop. Hem in DFU-mode zetten, hem proberen aan te sluiten op de MacBook of de batterij van de telefoon leeg laten lopen werkt niet. Probleem 2, ik heb mijn wachtwoord nog niet geupdate op mijn Macbook en ik kan dus niet meer inloggen op iCloud omdat bevestigingscode naar mijn telefoonnummer is gestuurd (wat een e-sim is en alleen door mijn telefoon wordt gebruikt).

Ik ga vandaag of morgen naar de Apple Store maar hoopte dat iemand hier misschien tips had over wat ik nu moet doen.

Dus in het kort: iPhone blijft hangen in bootloop, Macbook kan geen toegang krijgen tot iCloud omdat verificatiecode alleen naar iPhone wordt gestuurd en Macbook deze codes niet ontvangt (dus nieuwe iPhone kopen en inloggen op iCloud werkt waarschijnlijk ook niet).

Hoop dat ik het goed heb uitgelegd en dat iemand met meer verstand hiervan weet wat te doen in deze chaos

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:19
Het is al wat ouder, dus ben benieuwd wat je oplossing is geweest.
Klassieke fout trouwens om 2 dingen tegelijk te doen, gebeurt mij ook weleens.

Als je er nog niet uit bent, bij provider een losse sim kaart vragen, dan kun je in ieder geval weer SMS ontvangen. Scoor eventueel een tweedehands iPhone voor backup, en zie die geactiveerd te krijgen op je iCloud op je fysieke sim kaart.

Werkt dat, dan je macbook weer inkomen.

En als laatste, je iPhone weer resetten via iTunes en DFU.

• renemax
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:43
Misschien wachtwoord terug veranderen naar wat het was?
En dan iPhone weer resetten via itunes