Vraag

• Sanderanssens
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-07-2022
Mijn vraag
ik heb mijn oude telefoon gereset maar nu vragen ze voor het oude Gmail account die erop stond maar die is al lang verwijderd. Is dit oplosbaar?

Relevante software en hardware die ik gebruik
De telefoon is een Huawei P20 lite

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd een ander account te gebruiken en via telefoonnummer in te loggen.

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Fabrieksreset? Dan zou er niks achter moeten blijven..

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:45
Dat zou je denken, maar is dus niet zo. Als je een telefoon reset waar je vooraf niet de oude Google account vanaf gehaald hebt, dan kun je zelfs na een fabrieksreset niet inloggen zonder medewerking van de eigenaar van dat account.

Ik heb dat een tijdje terug nog eens gezien waar een telefoon die al een tijdje niet gebruikt was, werd doorgegeven binnen de familie. Op die oude telefoon zat dus nog een Google account, maar het wachtwoord was niet bekend en de originele eigenaar had inmiddels allang een andere telefoon. Fabrieksreset helpt dan niets, want er wordt nog steeds gevraagd om de accountgegevens...

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wat @Seal64 al aangeeft, dit is de anti diefstal beveiliging van Android/Google. Zonder de gegevens van het eerder gebruikte account is de kans erg klein dat je hier nog in komt.
Even via de desktop proberen toegang te krijgen tot het account zodat je eventueel een wachtwoord reset uit kan voeren?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij als je wat handig bent met het flashen van telefoons, kun je handmatig meestal de partities verwijderen en vervolgens de firmware van de fabrikant opnieuw erop installeren (die de partities meestal ook weer opnieuw aanmaakt). Je moet dan echter wel weten wat je wanneer moet doen, in ergste geval brick je dan namelijk de telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 12-07-2022 11:44 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

makkelijker is waarschijnlijk om (tijdelijk) toegang tot dat mail account te krijgen, en een wachtwoord reset te doen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:12
Volgens mij niet, anders zou het ook geen goede beveiliging zijn.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Aangezien voor ons nooit te bepalen is in welke mate iets met goede of minder goede bedoelingen is, bespreken we hier op GoT niet hoe beveiligingen als deze te omzeilen. Het topic gaat dus op slot.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.