WiFi receiver set-up

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprhnk
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 25-02-2024
Ha allen,

Na een ronde google zie ik door de bomen het bos niet meer en ik ben een leek op het audio gebied, Ik zoek een nieuw audiosysteem voor ons huis.Ik was eigenlijk opzoek naar een receiver en wat wifi speakers die dan via de wifi in zones voor verschillende functies is in te delen.

Woonkamer 1 een tv kamer: TV iets met surround zou wel leuk zijn
Woonkamer 2 een eetkamer: Iets voor de muziek
Keuken: voor als we daar iets willen luisteren tijdens het koken.
Bioscoop kamer met beamer: Iets met surround zou wel leuk zijn.

Ik zag dus de Denon AVC-X4700H dan zou ik het met heos speakers kunnen integreren lijkt het, op zich hebben we in alle kamers in alle hoeken minimaal 2 stopcontacten dus dat ziet er vrij makkelijk uit met weinig snoeren.

Mij is dan alleen niet helemaal duidelijk of dit dan voor 1 kamer geschikt is of dat je er meerdere ruimtes mee aan kunt sturen of wat de max is gelijktijdig en niet gelijktijdig, en of je een surround verhaal uit kan krijgen.

Stel ik wil bijvoorbeeld atmos in de tv kamer en bios kamer dus ik zet er wat heos speakers neer en in de overige kamers idem en maak er zones van, werkt zoiets dan? Of heb je meerdere recievers nodig of een betere set-up.

Alvast dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-07 10:46

FeaR

In GoT we trust

sprhnk schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:26:
Stel ik wil bijvoorbeeld atmos in de tv kamer en bios kamer dus ik zet er wat heos speakers neer en in de overige kamers idem en maak er zones van, werkt zoiets dan? Of heb je meerdere recievers nodig of een betere set-up.