Toon posts:

Plaatje In Gastenboek

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil plaatjes in een gastenboek zetten en dit lukte mij vroeger ook altijd met deze code [img]"urlvanhetplaatje"[/img] Nu komt er waar normaal een plaatje komt een rood kruisje.

Weet iemand hoe dit kan het plaatje is niet extreem groot. En staat op een webserver en het gastenboek accepteert html tages.

Iemand een idee?

b.v.d.

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 15:59 schreef Madness het volgende:
Hallo ik wil plaatjes in een gastenboek zetten en dit lukte mij vroeger ook altijd met deze code [img]"urlvanhetplaatje"[/img] Nu komt er waar normaal een plaatje komt een rood kruisje.

Weet iemand hoe dit kan het plaatje is niet extreem groot. En staat op een webserver en het gastenboek accepteert html tages.

Iemand een idee?

b.v.d.
1. of het plaatje bestaat niet, of het plaatje is verrot (verkeerde indeling)
2. het zou niet best wezen als een webserver geen HTML aan kan
3. Wat voor server is het? X servers zijn soms Case Sensitive

Volgende keer gelieve de Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/utfsey.gif gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Het plaatje staat op een geocities server en ik weet 100% zeker dat ie erop staat.

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 16:20 schreef Madness het volgende:
Het plaatje staat op een geocities server en ik weet 100% zeker dat ie erop staat.
Ligt dus in dit geval aan je host geocities, die ondersteunt dat niet :) Neem dus een andere host of een accountje bij wanadoo ofzo :)

en oh ja......

UTFS

Verwijderd

Topicstarter
Eerst nooit problemen met geocities gehad ik kon altijd vrolijk plaatjes droppen?!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 16:02 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Volgende keer gelieve de
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/utfsey.gifgebruiken
LOL. Cool plaatje... die moeten we algemeen gaan gebruiken voor een search vraag!!! Zelf gemaakt? >:)

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 16:26 schreef Madness het volgende:
Eerst nooit problemen met geocities gehad ik kon altijd vrolijk plaatjes droppen?!
Wel als je ze op je geocities site zet, niet daarbuiten.

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 16:59 schreef Tigereye het volgende:

[..]

LOL. Cool plaatje... die moeten we algemeen gaan gebruiken voor een search vraag!!! Zelf gemaakt? >:)
check [topic=152286/1/100]

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

plaatje hernoemen van "naam_plaatje.extensie" naar "naam_plaatje.txt" en met [img]"naam_plaatje.txt"[/img] en het moet gewoon lukken...

Verwijderd

Geocities is zo lek als een mandje... >:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:57
FF de search gebruiken :)
Het antwoord staat hier trouwens al beschreven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.