Fluance kopen in Nederland

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• putper
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-04 19:39
Ik wil de Fluance AI61 (6.5") speakerset kopen. Dit is een amerikaans bedrijf en ze voegen een leuke €400,- verzendkosten toe via hun website. Met BTW erbovenop worden de 300€ speakers ineens 900€ :'(.
Is het echt onmogelijk om Fluance producten in europa te kopen :)F? Weet iemand misschien een plek waar je ze wel betaalbaar kan krijgen?

Beste antwoord (via putper op 11-07-2022 23:35)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je hebt ook van die doorstuur bedrijven. Kost ook een paar centen, maar geen 400 euro :)

Mogelijk dat penhold / lookenlisten iets weet, die importeren Paradigm (ook Canadees) en kennen de markt beter denk ik. Belletje aan wagen zou ik zeggen.

Having said that: ik vermoed dat je bij deze speakers een wet koop op afstand of op zicht terugsturen gaan optie is.
Ik zou in jouw geval serieus naar andere opties kijken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Je hebt ook van die doorstuur bedrijven. Kost ook een paar centen, maar geen 400 euro :)

Mogelijk dat penhold / lookenlisten iets weet, die importeren Paradigm (ook Canadees) en kennen de markt beter denk ik. Belletje aan wagen zou ik zeggen.

Having said that: ik vermoed dat je bij deze speakers een wet koop op afstand of op zicht terugsturen gaan optie is.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• putper
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-04 19:39
The Eagle schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:03:
...
Jammer. De RT81 draaitafel met de AI61 speakers leek mij een prachtige set. Maar als je er dubbel voor moet betalen dan is het het niet waard.
Ik heb eerder reshippers gebruikt voor Amerikaanse pakketjes waar ik een verrassend positieve ervaring mee had. Maar met dure, zware pakketjes uit de VS zal de verzending + importkosten meedogenloos zijn.

Ik zal zoeken voor alternatieven.

[ Voor 25% gewijzigd door putper op 11-07-2022 22:35 . Reden: quote toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Wat wil je bereiken dan en wat is je budget?
Ik lees al plaatjes draaien, verder nog iets?
Ik zou zelf naar tweedehands bookshelves kijken en dan een leuk versterkertje er bij. Platenspeler ook aanbod zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Ben niet erg onder de indruk van de metingen die ik zie van de AI60 (vermoedelijk de voorganger). Voor dat geld koop je bijna Genelec 8020's, maar die zullen wel minder bass hebben en qua aansluit mogelijkheden zijn ze ook wat beperkter. Ik vermoed dat je ook een specifieke look zoekt, want anders kom je niet hierop uit. Dus wat zoek je precies?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 12-07-2022 09:17 ]