Toon posts:

Twee deurbellen, verschllende adressen, op 1 Homebase

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• DKlijn
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11-07 14:10
Mijn vraag
...

Ik zou graag een tweede deurbel, die op een ander adres staat op mijn Homebase zien.
Ik kan inloggen in het account wat bij beide deurbellen hoort. De tweede is aangesloten zonder HomeBase. Het moet volgens de verkoper bij CoolBleu mogelijk zijn. Maar wat ik ook probere ik kom er niet uit.

Iemand een idee?

Dolf

Op hoofdadres staat de Eufy deurbel geinstalleerd met de Homebase, op het andere adres alleen de Eufy deurbel.
Ik heb toegang tot beide Internet verbindingen en accounts.

Alle reacties

• joost00719
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:37
Ik denk dat je een VPN verbinding wilt tussen de deurbel en het netwerk waar je Homebase staat,
Een andere optie zou een netwerk-bridge kunnen zijn.

Hoe dit mogelijk is, geen idee. Wellicht hebben andere tweakers betere ideeën

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57

MarkyB

The original

Zelfs met vpn hoeft dit nog niet persé te werken als de hardware op de verkeerde layer naar elkaar zoekt.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:26
Ik zou eigenlijk niet weten hoe je dit op moet zetten, zonder dat je relatief geavanceerde netwerkconfiguraties aan dient te maken. En daarbij is het inderdaad de vraag hoe Eufy hardware daar mee om gaat.

Het is in ieder geval geen default setup; volgens mij heb je 2 homebases nodig om dit juist te doen...?
DKlijn schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:17:
Het moet volgens de verkoper bij CoolBleu mogelijk zijn.
Ik zou daar om meer informatie vragen. Als ze je het onder deze voorwaarde hebben verkocht, mogen ze ook meer uitleg geven.

Mocht je het later voor elkaar krijgen, dan is de uitkomst altijd interessant om hier te delen!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DKlijn schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:17:
Mijn vraag
...

Ik zou graag een tweede deurbel, die op een ander adres staat op mijn Homebase zien.
Ik kan inloggen in het account wat bij beide deurbellen hoort. De tweede is aangesloten zonder HomeBase. Het moet volgens de verkoper bij CoolBleu mogelijk zijn. Maar wat ik ook probere ik kom er niet uit.

Iemand een idee?

Dolf

Op hoofdadres staat de Eufy deurbel geinstalleerd met de Homebase, op het andere adres alleen de Eufy deurbel.
Ik heb toegang tot beide Internet verbindingen en accounts.
Is die andere Eufy deurbel sowieso wel Homebase compatibel? De versie die ik bij de voordeur heb hangen (2k wired), is dat namelijk niet (en ik heb een Homebase(II) in huis voor de camera's).

Testing, one, two ...

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee