Vraag
Beste antwoord (via PdeBie op 10-07-2022 19:56)
Hier zie je iemand die de laag eraf heeft gehaald en de kleuren prachtig vond. Maar na schoonmaken was het paneel permanent beschadigd.. zonder anti-glare laag is elke spetter dodelijk voor je monitor.
[ Voor 69% gewijzigd door stin00 op 10-07-2022 19:35 ]
Alle reacties
Heel stom dat ze niet even een hoekje eraan maken met "pull here" of zo . ik dacht in het begin ook dat ik mijn coating eraf aan het pulken was, maar nu blijkt naar wat ik gelezen heb dat coating zelden of niet in deze vorm gebruikt wordt en er niet echt af te trekken is op deze manier.
Woeps, https://www.reddit.com/r/...reen_protector_removable/
Blijkbaar niet dus. ik zou het vooralsnog laten zitten, tenzij iemand echt 100% zeker is dat dit folie is.
[ Voor 92% gewijzigd door Visgek82 op 10-07-2022 19:24 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik heb zoiets ook in de hoekjes op mijn acer predator monitor.
Hier zie je iemand die de laag eraf heeft gehaald en de kleuren prachtig vond. Maar na schoonmaken was het paneel permanent beschadigd.. zonder anti-glare laag is elke spetter dodelijk voor je monitor.
[ Voor 69% gewijzigd door stin00 op 10-07-2022 19:35 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Deurstopper op 11-07-2022 08:24 ]
Steam/Epic: Deurstopper
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Omdat je een nieuw product hebt gekocht (neem ik aan) en het er niet uit ziet.
Het laat niet los. Dit zit vast. Alleen het lijkt alsof het een folie is wat het niet is.BCC schreef op maandag 11 juli 2022 @ 08:22:
@PdeBie het is vreemd dat dat na een week al begint los te laten. Ik zou dat nu aankaartten met de winkel ipv een jaar wachten tot het erger wordt.
Kan wellicht een foto opsturen naar de winkel wat zij ervan vinden, maar denk dat meerdere schermen dit zo hebben.
Het lijkt op de foto ook erger dan dat het is.
Mja, als je eenmaal weet dat het er zit.

Voor iets wat er op hoort vind ik dat het er best slecht op zit. Ik had het er waarschijnlijk afgetrokken, maar ik ben ook die persoon die het kartonnetje uit de magnetron haalt en weg gooitstin00 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 19:32:
Dat is de anti-glare laag, absoluut niet eraf pulken. Als je die eraf haalt wordt je monitor een glossy spiegel. De anti-glare laag is echter ook een beschermlaag voor het paneel, dus dit is sterk af te raden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wel fck me en mijn overhaastigheid:(
Ik denk dat er nu een bedrijf een nieuwe folie moet plakken ofzo tzt. Damnit.
Iemand ideeën?
[ Voor 3% gewijzigd door fuzzyduck op 28-04-2023 20:08 ]
Als je nog wel beeld hebt kun je met een mix van alcohol en water de ag laag iets zachter maken en helemaal eraf halen, ooit eens gedaan met een dell van 30inch, erg glossy en diepe kleuren. Super kras gevoelig.fuzzyduck schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 20:07:
Ik heb er net eentje tweedehands van iemand overgenomen en ben dus wél aan het pulken geslagen. Hij had namelijk alle folie laten zitten en dus dacht ik dat dit er ook af moest nog. Echter naarmate ik uit de hoek kwam werd het steeds lastiger. Nu zit ik met een half geplukt scherm en durf niet verder.
Wel fck me en mijn overhaastigheid:(
Ik denk dat er nu een bedrijf een nieuwe folie moet plakken ofzo tzt. Damnit.
Iemand ideeën?
Als je witte plekken krijgt is ook de polarizer kapot, kan geen bedrijf bedenken die dat economisch voor je kan fixen.
Ik heb hem na te veel stress even weggezet. Wat een domme actierdejongjr schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:19:
[...]
Als je nog wel beeld hebt kun je met een mix van alcohol en water de ag laag iets zachter maken en helemaal eraf halen, ooit eens gedaan met een dell van 30inch, erg glossy en diepe kleuren. Super kras gevoelig.
Als je witte plekken krijgt is ook de polarizer kapot, kan geen bedrijf bedenken die dat economisch voor je kan fixen.

Kun je alsnog alles eraf halen en met een polariid bril ervoor zitten, ultieme privacy.fuzzyduck schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:23:
[...]
Ik heb hem na te veel stress even weggezet. Wat een domme actie. Nog niet aan gehad zelfs. Wat ik er af heb gehaald is dik en grijs. Als ik hem tegen mn eigen monitor 90 graden draai ga ik op zwart... De polarizer dus..... ZUCHT
Heb LG al gecontacteerd... Even wegzetten in een hoekje, huilen, en hopen op een positieve reactie.rdejongjr schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:25:
[...]
Kun je alsnog alles eraf halen en met een polariid bril ervoor zitten, ultieme privacy.
HOEZO krijgt men daar een nagel achter!
[ Voor 6% gewijzigd door fuzzyduck op 28-04-2023 21:30 ]
Ook met waarschuwingen pulken mensen erop los
https://twitter.com/BasBrx/status/1484244119023194112
Fijne motoriek had ik, ik kreeg hem losrdejongjr schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:45:
Lomp gezegd zal dit eerder aan de gebruiker zonder fijne motoriek liggen denk ik. We hadden zelf een keer een klant die vol bleef houden dat het in de handleiding stond.
Ook met waarschuwingen pulken mensen erop los
https://twitter.com/BasBrx/status/1484244119023194112

Maar goed. Domme actie van mij dat is duidelijk. Zoiets oenigs overkomt me niet vaak. We gaan het horen.
bedankt