Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen maar ik vroeg mij af waarom er in de vraag en aanbod advertenties onder witgoed geen categorie is voor ventilatoren en airconditioning aangezien er wel blijkbaar forum secties en artikelen voor dit soort producten zijn.
@RevanAthame ik heb je reactie even naar het G&A feedback gedeelte verplaatst aangezien de subfora verder weinig verband hebben met de Frontpage.
Ik neem zelf het besluit niet maar ik kan mij voorstellen dat het wat te maken heeft met de animo. Uiteindelijk wordt op het forum een breed scala aan zaken besproken welke lang niet allen een categorie in V&A hebben. Huishoudelijke waren is ook geen forum enkel voor airconditioning en ventilatoren, in de zomer is het alleen wel een vrij populair onderwerp. Ik weet alleen niet of hier de tweedehands markt nu groot in is.
Ik neem zelf het besluit niet maar ik kan mij voorstellen dat het wat te maken heeft met de animo. Uiteindelijk wordt op het forum een breed scala aan zaken besproken welke lang niet allen een categorie in V&A hebben. Huishoudelijke waren is ook geen forum enkel voor airconditioning en ventilatoren, in de zomer is het alleen wel een vrij populair onderwerp. Ik weet alleen niet of hier de tweedehands markt nu groot in is.
Select * from fish
V&A volgt de categorieen van de Pricewatch. Indien er dus geen categorie voor ventilatoren en airco's in de PW is, zal je deze ook niet tegenkomen in V&A.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
OK maar dan is de vraag er nog steeds, waarom wel een categorie voor bijvoorbeeld koffiezetapparaten en electrische tandenborstels maar niet voor ventilatoren en airconditioning?Microkid schreef op zondag 10 juli 2022 @ 18:30:
V&A volgt de categorieen van de Pricewatch. Indien er dus geen categorie voor ventilatoren en airco's in de PW is, zal je deze ook niet tegenkomen in V&A.
Dit zijn producten die toch veel verkocht worden en met de stijging van prijzen voor electriciteit lijkt me dit ook een topic voor discussie in vergelijkingen en artikelen.
Je zou bijvoorbeeld ook kunnen kijken of zonnepanelen in de zomer genoeg stroom opwekken om je airco te laten draaien.
Wat de vraag naar tweedehands ventilatoren en airco's betreft:
Ik weet niet hoe groot de vraag hier is maar ik weet wel dat het mega handel is op marktplaats.
Zodanig zelfs dat bedrijven massa's geld uitgeven om op marktplaats advertenties te zetten.
Dit is ook hoe ik toendertijd zelf aan mijn ventilatoren (ik had er meerdere nodig voor een kantoor ruimte van 330 m2) en mijn airco was gekomen.
Naar mijn mening lijkt het me dus vrij lucratief om eens te kijken of dit ook toepasbaar is hier op Tweakers.
Dat is dan meer iets voor MF, je kan daar een verzoek indienen om ventilatoren en airco's op te nemen in de PW.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
@jelle. Kan jij iets meer zeggen over dit verzoek gezien de koppeling met de Pricewatch?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hoe groot de tweedehands vraag is, durf ik ook niet te zeggen. Voor de Pricewatch hebben we echter wel plannen om een categorie klimaatbeheersing aan te maken, omdat een aantal van dit soort producten nu al in de categorie Gadgets staat. Zoals @Microkid zei komt deze nieuwe categorie dan ook in V&A beschikbaar.RevanAthame schreef op zondag 10 juli 2022 @ 18:41:
Wat de vraag naar tweedehands ventilatoren en airco's betreft:
Ik weet niet hoe groot de vraag hier is maar ik weet wel dat het mega handel is op marktplaats.
Zodanig zelfs dat bedrijven massa's geld uitgeven om op marktplaats advertenties te zetten.
Dit is ook hoe ik toendertijd zelf aan mijn ventilatoren (ik had er meerdere nodig voor een kantoor ruimte van 330 m2) en mijn airco was gekomen.
Naar mijn mening lijkt het me dus vrij lucratief om eens te kijken of dit ook toepasbaar is hier op Tweakers.
Voor nieuwe categorieën moet een en ander ingericht worden qua keywords voor contextual advertising, dus daar zijn we nu nog even op aan het wachten
Eve tueel kan je nog in Vraag & Aanbod overig terecht met een advertentie die niet in de reguliere V&A past.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Pagina: 1