Geluid laptop (Lenovo IdeaPad 5 Pro 14ACN6)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-03 14:43
Ik heb recentelijk een Lenovo IdeaPad 5 Pro 14ACN6 gekocht, maar dat ding maakt echt lawaai als je er iets serieus mee doet. Nou is het in bijna elke andere aspect een hele mooi laptop. Ik heb de bios geupdate, en dat heeft wat geholpen. Maar is dit normaal bij moderne laptops? Kan ik dit ook bij andere verwachten zoals de laptops uit de beste laptop guides?

Bij de review van mijn huidige laptop is niks over het geluid gezegd, wat me doet denken dat dit normaal is
reviews: Lenovo IdeaPad 5 Pro - Zen3, 90Hz en niet de hoofdprijs betalen

Mijn oude laptop was een Asus ultralight met een i3, die maakte nauwelijks geluid, maar kon ook bijna niks. Gezien dit een ultralight is met een Ryzen 5800 is dit misschien normaal, maar dat weet ik niet. En kunnen laptop fans eventueel vervangen worden door een stillere.

Give a man a fire and he'll be warm for the night, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 11dion8
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22-06 07:24
Raar genoeg heb ikzelf dit juist niet, vandaag had ik dat die van mij amper iets liet merken van alle performance.

Ik had enkele programma’s open staan, en voor de rest niets spannends gaande anders dan firefox en tekst verwerkingsprogramma’s en mijn muis die bewoog gewoon niet smooth. Hoe is het mogelijk dat je lag krijgt bij zoiets? Hier staan bij mij de vraagtekens. En er was een adapter aanwezig terwijl de laptop rond de 30% was.