Verwijderd
Antartica heeft geen landen. Alleen een paar onderzoekstations.
Wat zegt de atlas er van ??
Wat zegt de atlas er van ??
Niet veel. Alleen iets van opeisingen van landen.
Verwijderd
Antartica is verdeeld over allerlei landen die zich belangrijk vinden. Er zitten nou eenmaal veel grondstoffen, en je kunt maar beter reserveren.
De maan zal als volgende verdeeld worden, nadat we de zeebodem hebben opgedeeld tussen de G8-landen.
De maan zal als volgende verdeeld worden, nadat we de zeebodem hebben opgedeeld tussen de G8-landen.
Verwijderd
vooral met dit weer, als de ijsblokjes schaars zijn.Antartica is verdeeld over allerlei landen die zich belangrijk vinden. Er zitten nou eenmaal veel grondstoffen, en je kunt maar beter reserveren.
Verwijderd
tsja, ik meende dat elke 'grote' natie heeft ondertekend dat ze geen claim kunnen leggen op hemellichamen. Dus geen maan, mars of welke planeet dan ook.
Verwijderd
mja er was een abm verdrag getekend en een kyoto akkoord
verdragen betekenen dus geen hol en kunnen op elk 'geschikt' moment aan de laars gelapt worden
en word het gewoon weer wie het eerst komt , wie het eerst maalt.. ( of wie het sterkste is )
verdragen betekenen dus geen hol en kunnen op elk 'geschikt' moment aan de laars gelapt worden
en word het gewoon weer wie het eerst komt , wie het eerst maalt.. ( of wie het sterkste is )
Verwijderd
Mooi, dan claim ik hierbij als staatshoofd van de nieuwe republiek, de gehele maan voor mijn gehele volk.Op zondag 26 augustus 2001 17:08 schreef [YR]paladin het volgende:
tsja, ik meende dat elke 'grote' natie heeft ondertekend dat ze geen claim kunnen leggen op hemellichamen. Dus geen maan, mars of welke planeet dan ook.
(Ik heb nog posities in mijn republiek voor allerlei hoge functinoarisen, alsmede gewoon volk)
helaas dat heeft al iemand gedaan. Als land kun je officieel geen claim op de maan leggen, maar een particulier wel en er is een amerikaan die een rechtszaak daarover gewonnen heeft en zich de trotse eigenaar van de maan mag noemen.Op zondag 26 augustus 2001 17:48 schreef Masta-T het volgende:
[..]
Mooi, dan claim ik hierbij als staatshoofd van de nieuwe republiek, de gehele maan voor mijn gehele volk.
(Ik heb nog posities in mijn republiek voor allerlei hoge functinoarisen, alsmede gewoon volk)
voor what it's worths ofcourse
Stoer; Marduq
Verwijderd
http://www.lunarembassy.com/lunar/index2.shtmlXangadiX:
helaas dat heeft al iemand gedaan. Als land kun je officieel geen claim op de maan leggen, maar een particulier wel en er is een amerikaan die een rechtszaak daarover gewonnen heeft en zich de trotse eigenaar van de maan mag noemen.
voor what it's worths ofcourse
Niet echt een w&l topic he. En je hebt je antwoord dus iedereen is weer blij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()