• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 00:09
Weet iemand of Antarctica ook "landen" heeft, net zoals Europa? Zo ja welke zijn het allemaal??

Verwijderd

Antartica heeft geen landen. Alleen een paar onderzoekstations.

Wat zegt de atlas er van ??

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 00:09
Niet veel. Alleen iets van opeisingen van landen.

Verwijderd

Antartica is verdeeld over allerlei landen die zich belangrijk vinden. Er zitten nou eenmaal veel grondstoffen, en je kunt maar beter reserveren.

De maan zal als volgende verdeeld worden, nadat we de zeebodem hebben opgedeeld tussen de G8-landen.

Verwijderd

Antartica is verdeeld over allerlei landen die zich belangrijk vinden. Er zitten nou eenmaal veel grondstoffen, en je kunt maar beter reserveren.
vooral met dit weer, als de ijsblokjes schaars zijn.

Verwijderd

tsja, ik meende dat elke 'grote' natie heeft ondertekend dat ze geen claim kunnen leggen op hemellichamen. Dus geen maan, mars of welke planeet dan ook.

Verwijderd

mja er was een abm verdrag getekend en een kyoto akkoord

verdragen betekenen dus geen hol en kunnen op elk 'geschikt' moment aan de laars gelapt worden
en word het gewoon weer wie het eerst komt , wie het eerst maalt.. ( of wie het sterkste is )

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 17:08 schreef [YR]paladin het volgende:
tsja, ik meende dat elke 'grote' natie heeft ondertekend dat ze geen claim kunnen leggen op hemellichamen. Dus geen maan, mars of welke planeet dan ook.
Mooi, dan claim ik hierbij als staatshoofd van de nieuwe republiek, de gehele maan voor mijn gehele volk.

(Ik heb nog posities in mijn republiek voor allerlei hoge functinoarisen, alsmede gewoon volk)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Op zondag 26 augustus 2001 17:48 schreef Masta-T het volgende:

[..]

Mooi, dan claim ik hierbij als staatshoofd van de nieuwe republiek, de gehele maan voor mijn gehele volk.

(Ik heb nog posities in mijn republiek voor allerlei hoge functinoarisen, alsmede gewoon volk)
helaas dat heeft al iemand gedaan. Als land kun je officieel geen claim op de maan leggen, maar een particulier wel en er is een amerikaan die een rechtszaak daarover gewonnen heeft en zich de trotse eigenaar van de maan mag noemen.

voor what it's worths ofcourse ;)

Stoer; Marduq

Verwijderd

XangadiX:
helaas dat heeft al iemand gedaan. Als land kun je officieel geen claim op de maan leggen, maar een particulier wel en er is een amerikaan die een rechtszaak daarover gewonnen heeft en zich de trotse eigenaar van de maan mag noemen.

voor what it's worths ofcourse ;)
http://www.lunarembassy.com/lunar/index2.shtml

:)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Niet echt een w&l topic he. En je hebt je antwoord dus iedereen is weer blij :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.