Verwijderd
Ik heb goede dingen gelezen over dit MoBo, alleen het overclocken valt tegen.
[topic=159201/1/25] voor wat reacties
[topic=159201/1/25] voor wat reacties
Goed bordje hoor, trekt bijna bij alles iedereen er uit...alleen jekunt er niet mee overklokken... Maarja watm kosten de amd's tegenwoordig duzz wat boeit dat.
Zie:
Een testje met het bordje"
Zie:
Een testje met het bordje"
Yup, kheb de bovengenoemde, en hij werkt erg goed. Alleen ik kan op het moment nog geen mhz oc'en, maar er komt nog wel een keer een biosupdat die dat euvel verhelpt (hoop ik
)
ps Er is al wel een bios update maar die verneukt de helft van alle mobo's
ps Er is al wel een bios update maar die verneukt de helft van alle mobo's
Darkshadow, haal jij wel de 10.5 keer 150 , want dat kan wel op dat mobo, als ie dat kan ga ik er misschien ook 1tje nemen, want met std voltage haal ik dat wel ... ik weet alleen niet of die SiS dat haalt...
Sysje gebouwd met K7VZA3, heerlijk stabiel, snel (alleen geen MHz te OC-en). Gisteren op de PC-Dump: K7S5A + Duron 700 + koeler: 299,- 
Alleen
had de Postbank m'n overschrijving vanaf m'n spaarrekening nog niet verwerkt.
ECS was zo brak als wat, maar zit nu regelmatig wat 'kale' mobo's te maken die qua performance niet voor ASUS onderdoen voor de helft van de prijs op de markt te gooien. Mij hoor je niet klagen.
Alleen
ECS was zo brak als wat, maar zit nu regelmatig wat 'kale' mobo's te maken die qua performance niet voor ASUS onderdoen voor de helft van de prijs op de markt te gooien. Mij hoor je niet klagen.
Oslik blyat! Oslik!
ECS is in Amerika een van de meest populaire mainboard merken.
Da's volgens mijn volkomen stierenstront. PCChips is wel de officiele importeur voor NL maar heeft niets met het fabricageproces te maken - dus "doorbranden" is ook absoluut onzin..Op zondag 26 augustus 2001 17:14 schreef street011 het volgende:
zwaar klote...
zelfde basis als pcchips...
ze branden te snel door
Ik heb hetzelfde moederboard de K7vza,
Eerst dacht ik dat het een slecht moederboard zou zijn,
maar pas toen mijn onderstaande systeempje het begaf heb ik 4 dagen het systeem continu gebruikt en dan ook wel intensief en het is geen 1 keer vast gelopen.
Het is een zeer goedkoop moederboard en op tomshardware staat hij zeer goed aangeschreven.
Heb geen problemen onder vonden met iets zeer stabiel en er zit nog gewoon de oude bios op
en het is een 266Mhz boardje dus kan nog even mee met de tijd. er is nu ook een type met DDR geheugen erop. schijnt ook perfect te zijn.
Dus ECS een zeergoedkoop moederbord kost iets van 151 ex btw inkoop, voor mij dan
Maar hij staat in de pricewatch voor 199,- geloof ik.
Het is een perfect bord als je niet wilt overklokken mijn duron 750 wou niet verder dan 780Mhz
Eerst dacht ik dat het een slecht moederboard zou zijn,
maar pas toen mijn onderstaande systeempje het begaf heb ik 4 dagen het systeem continu gebruikt en dan ook wel intensief en het is geen 1 keer vast gelopen.
Het is een zeer goedkoop moederboard en op tomshardware staat hij zeer goed aangeschreven.
Heb geen problemen onder vonden met iets zeer stabiel en er zit nog gewoon de oude bios op
en het is een 266Mhz boardje dus kan nog even mee met de tijd. er is nu ook een type met DDR geheugen erop. schijnt ook perfect te zijn.
Dus ECS een zeergoedkoop moederbord kost iets van 151 ex btw inkoop, voor mij dan
Maar hij staat in de pricewatch voor 199,- geloof ik.
Het is een perfect bord als je niet wilt overklokken mijn duron 750 wou niet verder dan 780Mhz
Pagina: 1