GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Op zondag 26 augustus 2001 15:47 schreef Yuri het volgende:
Hallo ik heb een nieuw systeempje besteld, pleaz jullie mening!
MSI K7T-PRO FSB266 Raid
AMD TB 1.4Ghz
512Mb DDR 266Mhz
AOpen HQ08 Housing
Maxtor 60,9 7200rmp
Plextor Plexwriter 16/10/40x
DVD AOpen 16/48x
ASUS V8200 GF3 64mb DDR
Creative Soundblaster Live! 5.1
Creative Desktop Theatre 5.1 EAX Dolby Digital
Logitech Cordless Desktop Optical
Karna Razor Boomslang 2000
Dit alles voor nog geen Fl.3400,=
Wat vinden jullie er van?!
En geen monitor?
Omdat ik de Kärna Razor Boomslang errug lekker vind voor gamen. Maar de Cordless Desktop ook errug mooi vind!!! Hij is errug strak! Maar die muis valt niet lekker mee te gamen en die Boomslang wel.... plus die boomslang was maar 7 tientjes!Op zondag 26 augustus 2001 15:54 schreef Sick_Nick het volgende:
Waarom een cordless desktop optical EN een razor boomslang
En geen monitor?

btw de monitor is een Iiyama 19" Diamatron Vision Master Pro
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
We gaan toch nu niet allemaal een topic starten met daarin onze 'geweldige' specs.
Omdat de gewone K7T-PRO 266 die ik eerst wou halen op was maar heb voor het zelfde geld de raid gekregen! Budget was er ook niet meer voor een raid setje!Op zondag 26 augustus 2001 16:01 schreef Tampie2000 het volgende:
waarom geen RAID van twee 30 gig schijfies?
Goed onderbouwd! (NOT)Amd proceccor, amd = goed dus systeem = goed
Als men nou eerst eens de faq zou lezen dan had men geweten dat systeemchecks niet meer op prijs worden gesteld, vragen over specifieke onderdelen mag wel.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Je hoeft niet te reply-en ofzo....! Je hoeft niet eens te kijken als je dat niet wilt! Lang leve onze democratie!Op zondag 26 augustus 2001 16:02 schreef Masta-T het volgende:
Eerlijk gezegd kan het me weinig schelen.
We gaan toch nu niet allemaal een topic starten met daarin onze 'geweldige' specs.
Bij welke firma heb je dit besteld voor dat geld?Op zondag 26 augustus 2001 15:47 schreef Yuri het volgende:
Koop dan alleen het toetsenbord, scheelt je gewoon 100 piek of meer.Op zondag 26 augustus 2001 16:00 schreef Yuri het volgende:
[..]
Omdat ik de Kärna Razor Boomslang errug lekker vind voor gamen. Maar de Cordless Desktop ook errug mooi vind!!! Hij is errug strak! Maar die muis valt niet lekker mee te gamen en die Boomslang wel.... plus die boomslang was maar 7 tientjes!
[afbeelding]
Maar zoals gezegd, je zou zelf ook wel kunnen beslissen dat het wel een goed systeem is. Hoewel de hoeveelheid RAM wat krap is
Het enigste wat ik niet zou doen is die aopen dvd; ik zou een pioneer nemen omdat die mij altijd zeer goed bevallen. Die aopen kan best goed zijn hoor, maar daar weet ik niets van
Bij een heeeeeele grote hardware leverancier via m'n werk! Geen BTW en hele scherpe groothandels prijzen... bijv. die AMD TB 1.4Ghz was 275,= en het mobo 300,=Op zondag 26 augustus 2001 16:05 schreef zandpaddo het volgende:
[..]
Bij welke firma heb je dit besteld voor dat geld?
Maar reageren mag toch wel, en dit soort topics zijn idd imho forum-vervuiling. En een democratie is het hier al helemaal niet....Op zondag 26 augustus 2001 16:05 schreef Yuri het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reply-en ofzo....! Je hoeft niet eens te kijken als je dat niet wilt! Lang leve onze democratie!
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Dan vraag je toch of het mobo en de brander goed met elkaar overweg kunnenMisschien was er wel bekent bij een val jullie dat het mobo bijv niet lekker loopt met die brander, kan toch?
Je kan genoeg info vinden als je de search gebruikt, als je dan nog vragen hebt kan je die altijd nog stellen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Das pas strak drie branders en nog 3 5 1/2 over!!
en 6 HD intern ohja Cheming kasten zijn strakkie...
Verwijderd
Ik brand ook op 3 fikkers tegelijk maar loop dat toch ook niet te posten overal....
Verwijderd
dus gamaar vast vloeibare stikstofhalen, beter nog neem gelijk vloeibare waterstof!!!
wat een *@##&#^&@#^ muis
die muis zorgt pas echt dat je RSI krijgt geloof me
t word tijd voor mij om binnenkort ook weer wat dingen te verversen mischien
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Niet mee eens. Ik heb zelf een logitech cordless optical mouse en het online gamen gaat er goed mee hoor.Op zondag 26 augustus 2001 16:00 schreef Yuri het volgende:
[..]
Omdat ik de Kärna Razor Boomslang errug lekker vind voor gamen. Maar de Cordless Desktop ook errug mooi vind!!! Hij is errug strak! Maar die muis valt niet lekker mee te gamen en die Boomslang wel.... plus die boomslang was maar 7 tientjes!
[afbeelding]
De razor boomslang vind ik persoonlijk een klote muis
Ik dacht trouwens dat razor failiet is (tijdje terug ergens gehoord dacht ik) als dat zo is kun je niet echt rekenen op garantie. Verder leuk systeempje.
ik vind hem heel goed (zie sigOp zondag 26 augustus 2001 15:47 schreef Yuri het volgende:
MSI K7T-PRO FSB266 Raid
AMD TB 1.4Ghz
512Mb DDR 266Mhz
AOpen HQ08 Housing
Maxtor 60,9 7200rmp
DVD AOpen 16/48x
ASUS V8200 GF3 64mb DDR
die muis moet je lekker vinden.
Hooguit een andere kast,
ik heb ook die hq08 en vind hem een beetje tegenvallen; je kan er 3 fans in doen (80 mm) en het gat tussen voeding en mobo is te klein.
Ja is zeker een fulltower!Op zondag 26 augustus 2001 16:23 schreef The_real_xproject het volgende:
is een leuk systeempje, ik hoop alleen dat je een full touwer hebt want raid wordt nogal warm.
dus gamaar vast vloeibare stikstofhalen, beter nog neem gelijk vloeibare waterstof!!!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
mooie computer alleen ik had een asus a7V266 of a7M gehaald en geen maxtor (veel slechte dingen over gehoord) liever een IBM of WDOp zondag 26 augustus 2001 15:47 schreef Yuri het volgende:
MSI K7T-PRO FSB266 Raid
AMD TB 1.4Ghz
512Mb DDR 266Mhz
AOpen HQ08 Housing
Maxtor 60,9 7200rmp
DVD AOpen 16/48x
ASUS V8200 GF3 64mb DDR
alleen dat ie een beetje meer geluid maakte dan de ibm...maar ja, dat is zo weinig.
Nice one.....Op zondag 26 augustus 2001 15:47 schreef Yuri het volgende:
MSI K7T-PRO FSB266 Raid
AMD TB 1.4Ghz
512Mb DDR 266Mhz
AOpen HQ08 Housing
Maxtor 60,9 7200rmp
DVD AOpen 16/48x
ASUS V8200 GF3 64mb DDR
Het is FRIET!
Geef mij maar een Warsteiner.
En als ze daar achter komen kan jouw "werk" daar nooit meer iets kopenOp zondag 26 augustus 2001 16:13 schreef Yuri het volgende:
[..]
Bij een heeeeeele grote hardware leverancier via m'n werk! Geen BTW en hele scherpe groothandels prijzen... bijv. die AMD TB 1.4Ghz was 275,= en het mobo 300,=
en BTW. betaal je ook in de groothandel....
Dan ben je lekker op tijd... handiger om dat te doen voor je het besteldOp zondag 26 augustus 2001 16:16 schreef Yuri het volgende:
Ik heb niet in de FAQ gelezen dat je niet mag vragen of je een goeie of een miskoop gedaan hebt met een aantal onderdelen. Misschien was er wel bekent bij een val jullie dat het mobo bijv niet lekker loopt met die brander, kan toch?
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Dit topic is gesloten.
![]()