Goedemorgen,
Ik heb met behulp van een aantal topics hier op GOT een nieuwe desktop samengesteld. Ik zou graag een laatste check willen hebben, voordat ik deze vandaag compleet ga bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming - Denk aan Minecraft, iRacing, Assetto Corsa Competizione waarbij het racen mogelijk in VR gaat zijn. Voor nu op 1440P mogelijk later een upgrade naar 4K.
Development waarbij 1 of meerdere virtuele machines gedraaid gaan worden.
Wil daarnaast een systeem waar ik rustig 5 jaar mee verder kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat puur om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb begrepen dat iRacing het beste omgaat met een Intel CPU. Vandaar de keuze voor Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet direct.
Ga je overklokken?
In het begin nog niet, later mogelijk wel.
Wat verwacht je van ons?
Een laatste check of alles compatibel is. Zodat ik alles in de loop van de dag kan bestellen.
Ik heb met behulp van een aantal topics hier op GOT een nieuwe desktop samengesteld. Ik zou graag een laatste check willen hebben, voordat ik deze vandaag compleet ga bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming - Denk aan Minecraft, iRacing, Assetto Corsa Competizione waarbij het racen mogelijk in VR gaat zijn. Voor nu op 1440P mogelijk later een upgrade naar 4K.
Development waarbij 1 of meerdere virtuele machines gedraaid gaan worden.
Wil daarnaast een systeem waar ik rustig 5 jaar mee verder kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat puur om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb begrepen dat iRacing het beste omgaat met een Intel CPU. Vandaar de keuze voor Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet direct.
Ga je overklokken?
In het begin nog niet, later mogelijk wel.
Wat verwacht je van ons?
Een laatste check of alles compatibel is. Zodat ik alles in de loop van de dag kan bestellen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 422,90 | € 422,90 |
1 | Moederborden | MSI MAG Z690 Tomahawk WiFi DDR4 | € 239,- | € 239,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 829,- | € 829,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 Rev. B | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18 | € 148,- | € 148,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 139,- | € 139,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 135,- | € 135,- |
Totaal | € 2.077,70 |
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel