Toon posts:

Miskoop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net twee casefans gekocht, en die hebben van die stekkertjes die direkt op je moederbord willen. Net als je cpu-fan zal ik maar zeggen.

Zijn hier verloopjes voor in de handel?

Hans

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ja die zijn er, ff rondkijken ergens dan... :)

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Ja, maar je kan ze er ook aftrekken >:)

Waarom is de topic naam nou weer miskoop?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

lol Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/bounce/huepfenicon111.gif

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 15:44 schreef zork het volgende:
Ja, maar je kan ze er ook aftrekken >:)

Waarom is de topic naam nou weer miskoop?
Omdat ik even het gevoel kreeg dat ik niet zoveel aan deze fans had.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Je kan ze ook aanlsuiten op een DigiDoc

• Raafz0r
  • Laatst online: 20-08 15:25
Sommige mobo's (mijn Epoxje bijvoorbeeld) hebben mooie casefan aansluitingen (3 pins dus). Daarnaast heeft globalwin verloopstukjes bij hun FOP-38 en WBK-38.

Maar het makkelijkst is gewoon d'r af knippen en een molex d'r aanmaken, als je dat graag wilt.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32
maak een fanbus/baybus,
of loop naar de vobis (ja zelf die hebben die dingen voor de tweaker), en daar liggen de verloopstukkies. FF met een kroonsteentje verbinden en klaar.
oftewel: steek ze in je mobo of knip die gevalletjes er af zodat je 2 of 3 draadjes overhoudt.

Verwijderd

Anders mag je de fans ook wel aan mij geven :) :P

• martijn12345
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

afknippen en aan een molex stekke bevestiggen.
Ofwel gewoon solderen, afwerken met krimpkous, ofwel gewoon een kroonsteentje pakken.

Geen inspiratie

Verwijderd

man ik verw8 iets heel lullig's met zo'n topic naam.
gaat het over zo'n stomme case fan die niks kost!!!

Verwijderd

Topicstarter
Voor we afdwalen, slotje?

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43
Op zondag 26 augustus 2001 15:43 schreef abreemjathuis het volgende:
Heb net twee casefans gekocht, en die hebben van die stekkertjes die direkt op je moederbord willen. Net als je cpu-fan zal ik maar zeggen.

Zijn hier verloopjes voor in de handel?
Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/dual.jpg
FL 3.58
http://www.eynstein.nl/a/485.html

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
knip die stekkers eraf en soldeer er ff standaard molex connectoren aan |:(

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 16:35 schreef marteltor het volgende:
maak een fanbus/baybus,
of loop naar de vobis (ja zelf die hebben die dingen voor de tweaker), en daar liggen de verloopstukkies. FF met een kroonsteentje verbinden en klaar.
oftewel: steek ze in je mobo of knip die gevalletjes er af zodat je 2 of 3 draadjes overhoudt.
[nee he]

JE GAAT TOCH GEEN KROONSTEENTJES GEBRUIKEN INEEN COMPUTERKAST !!! |:( |:( |:(

[/nee he]

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 23:38

scorpionv

This space for rent

Op zondag 26 augustus 2001 19:21 schreef roalte.nl het volgende:

[..]

[nee he]

[/nee he]
Kroonsteentje rouleren big time! >:)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Raafz0r
  • Laatst online: 20-08 15:25

[..]

[nee he]

[/nee he]
Hehe, wacht jij maar tot morgen, dan zul je zien hoe mooi kroonsteentjes zijn in een kast (uiteraard wel voor m'n 220 volt fan :P:P)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

[..]

[nee he]

[/nee he]
KAn meneer ook even misschien toelichten waarom niet?? :? :?
Ik heb 6 koelers in me PC en die moet ik toch op een of andere manier doorverbinden? (ze zijn neit allemaal even lang genoeg)

specs

• marco899
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Wanneer stoppen we nou eens met deze vervuiling? Dit draagt toch totaal niets of voegt niets bij hulp of vragen over pc gerelateerde problemen. Dit is gewoon weer een database vervuiling voor mensen die straks de search willen gebruiken.
Als de topicstarter dit een miskoop vind, dan moet hij zich toch schamen dat hij geen spullen controleert voordat hij iets besteld? En dan nog, is het pijl nu al zo gedaalt dat we niets meer zelf kunnen verzinnen als oplossing? Of was dit mu zo relevant dat hier een topic over moest komen.

Please denk eens na voordat we een topic gaan starten, of je echt hulp nodig hebt, of dat je een zinnige bijdrage kan leveren.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 26 augustus 2001 19:54 schreef marco899 een lap tekst
De almachtige n00b heeft gesproken :D
code:
1
2
3
Aantal posts: 221 
Gem. aantal posts/dag: 3 

No offence voor de rest hoor ;)

Verwijderd

Ik ben het eens met diegene hierboven dit is behoorlijk nutteloos en het vervuilt als de tering :) . Alleen ik wou ff terug komen op die kroonsteentjes. Waarom zou je die niet kunnen gebruiken in een computer ik gebruik het ook voor 220 Volt casefan. Werkt al een paar maanden perfect :)

edit:

Euh Sick Nick ik wil echt nie gaan flamen maar wat zegt in godsnaam het aantal posts over het niveau van een gebruiker. Sorry maar je bent een beetje zielig hoor als je jezelf zo'n bikkel vind met al je 1400 en nog wat postjes dan sorry wees er gelukkig mee. En als hij z'n mening wil posten dan mag ie dat van mij doen want ik vind het ook een goede mening :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 19:54 schreef marco899 het volgende:
Wanneer stoppen we nou eens met deze vervuiling? Dit draagt toch totaal niets of voegt niets bij hulp of vragen over pc gerelateerde problemen. Dit is gewoon weer een database vervuiling voor mensen die straks de search willen gebruiken.
Als de topicstarter dit een miskoop vind, dan moet hij zich toch schamen dat hij geen spullen controleert voordat hij iets besteld? En dan nog, is het pijl nu al zo gedaalt dat we niets meer zelf kunnen verzinnen als oplossing? Of was dit mu zo relevant dat hier een topic over moest komen.

Please denk eens na voordat we een topic gaan starten, of je echt hulp nodig hebt, of dat je een zinnige bijdrage kan leveren.
Doe eens effe relaxed man. Ik had inderdaad een andere titel voor dit topic kunnen verzinnen, hiervoor dan meteen mijn excuses (alsjeblieft!).

Mijn vraag was uiteindelijk, of er een soort van verloopjes hiervoor in de handel zijn, dan hoef ik het namelijk niet zelf te freubelen, en het antwoord kwam.

Bovendien had ik zelf al om een slotje gevraagd voordat de discussie dreigde af te dwalen.

Ik weet het is heet, maar het is niet nodig om je zo druk te maken.

Prettige avond, Hans

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:18

Cr3ator

1 bar is geen bar

Kroonsteentjes werken prima, maar het staat lang niet zo mooi als wanneer je de draden even soldeert en dat afwerkt met een stukkie krimpkous.

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Op zondag 26 augustus 2001 20:05 schreef abreemjathuis het volgende:

[..]

Doe eens effe relaxed man. Ik had inderdaad een andere titel voor dit topic kunnen verzinnen, hiervoor dan meteen mijn excuses (alsjeblieft!).

Mijn vraag was uiteindelijk, of er een soort van verloopjes hiervoor in de handel zijn, dan hoef ik het namelijk niet zelf te freubelen, en het antwoord kwam.

Bovendien had ik zelf al om een slotje gevraagd voordat de discussie dreigde af te dwalen.

Ik weet het is heet, maar het is niet nodig om je zo druk te maken.

Prettige avond, Hans
Ik doe dit niet om mensen af te zeiken of zo, want dan type ik niet zo'n hele lap tekst. Wat ik probeer is om tweakers te laten nadenken over de keuze van namen die ze aan topic's geven, zodat het later wat beter is terug te vinden voor personen die b.v. e.d. stekkertje zoeken.

Groeten Marco.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
No offense taken.

Hans

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 20:08 schreef Cr3ator het volgende:
Kroonsteentjes werken prima, maar het staat lang niet zo mooi als wanneer je de draden even soldeert en dat afwerkt met een stukkie krimpkous.
groot gelijk!!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op zondag 26 augustus 2001 22:59 schreef knyn het volgende:

[..]

groot gelijk!!
Kroonstenen kun je makkelijk losmaken. Daar hoef ik niet eerst heel me kast voor los te koppelen en dan ook nog eens een soldeerbout te pakken. Bovendien wie ziet die kroonstenen nou? Ik heb ze trouwens netjes weggerkt dus je ziet er niets van.

specs

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Op zondag 26 augustus 2001 19:57 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

De almachtige n00b heeft gesproken :D
code:
1
2
3
Aantal posts: 221 
Gem. aantal posts/dag: 3 

No offence voor de rest hoor ;)
No offence, wat heeft jou posting dan voor een bijdrage????
Als je zulke opmerkingen in elke topic post, dan kan je natuurlijk een eind komen. Aangezien je jezelf nog niet eens fatsoenlijk kunt registreren in je profile, behalve dat je illegale filmpjes verhandeld, geeft mij al een minder hoog nivo aan (No offence).
Ikzelf zit al 14 jaar in de pc-bussines, dus zonder mijzelf op de borst te slaan, ben ik iets verder dan een n00B.
Maar succes met jou intelligente bijdrage op dit forum.

Om het je nog even uit te leggen, ik probeer de Topic starter te wijzen op de relevantie van zijn topic en de benoeming hiervan, zodat later ook andere personen hier wat aan hebben. Gelukkig heeft de topic starter dit begrepen en heeft hij zelf al om een slotje gevraagd. Dus...?

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Flaming flaming man, I want to be a flaming man
Flaming flaming man, I want to be a flaming man

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
We gaan nu OF ontopic verder OF dit gaat op slot... Deal?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

En toen bleef het stil
Pagina: 1