We wonen in een ex huurwoning (tussenwoning) uit 1964. Bij het slopen van onze vloer kwamen we vandaag een kabel tegen. Deze splitst zich in 4 losse kabels d.m.v een verdeeldoos. De 4 kabels verdwijnen in de fundering naar de buren toe. De andere zijde van de kabel (1 dikke kabel) lijkt naar de andere buren te lopen.
De kabel lijkt te bestaan uit allemaal kleine aders en hebben wel iets van data kabels, zoals bij een UTP kabel.
Erg opmerkelijk. En ik zou hem eigenlijk gewoon door willen knippen, wat moet een kabel van de buren links naar de buren rechts van mij immers onder mijn vloer.:p Het enige wat ik kan bedenken is dat het van de woningbouw was voor de huizen te koop werden gezet.
Hierbij een foto van de kabel naar de fundering met de buren (beide kanten) en de "verdeeldoos". Ben benieuwd wat jullie denken dat het is.
:strip_exif()/f/image/qHdDlWAZnx7jc4jM3WWnbtn5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vsrX0rXDHNkEZEfEtnMk1b9J.jpg?f=fotoalbum_large)
De kabel lijkt te bestaan uit allemaal kleine aders en hebben wel iets van data kabels, zoals bij een UTP kabel.
Erg opmerkelijk. En ik zou hem eigenlijk gewoon door willen knippen, wat moet een kabel van de buren links naar de buren rechts van mij immers onder mijn vloer.:p Het enige wat ik kan bedenken is dat het van de woningbouw was voor de huizen te koop werden gezet.
Hierbij een foto van de kabel naar de fundering met de buren (beide kanten) en de "verdeeldoos". Ben benieuwd wat jullie denken dat het is.
:strip_exif()/f/image/qHdDlWAZnx7jc4jM3WWnbtn5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vsrX0rXDHNkEZEfEtnMk1b9J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MlDLAVNXokjof0TVM1gVQOu1.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn PompAO statistieken: https://pompao.isgehost.nl/