Op welk level hebben jullie de koe grazen?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Ikzelf op niveau 2, is dit hoog en op hoeveel hebben jullie hem grazen? Op een systeem die voor normale dingen bedoelt is( dus geen server )

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

standaard priority.. hoger kan ook gevaarlijk zijn, want voordat je het weet heb je hem zo hoog staan dat je hem met moeite terug krijgt! :o

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
koe draai hier standaard (priority 0 dacht ik)

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

standaard

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Ik heb op een PC de priority op 4 staan om zo samen met ECCp precies 50%-50% te doen.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23
Standaard. Meer is bij normaal gebruik ook niet echt nuttig. Als je niets aan het doen bent pakt je koetje ook met 0 100%. Als je wel wat doet wil je toch dat ie daar zijn processor voor gebruikt, en wil je geen last hebben van je koetje. Tenzij je je koetje samen met een ander project gebruikt heeft het dan ook geen nut om hem hoger te zetten. Zelf heb ik trouwens ook eens een dagje geprobeerd met een koetje op een hogere prioriteit, het enige dat ik er van merkte was dat mijn PCtje merkbaar langzamer was, terwijl mijn koetje amper meer wu's produceerde (scheelde geloof ik iets van amper 0.5%)

[removed]

Verwijderd

heb em ook op 0 staan en als ik eccp doe op 4 of 5

Verwijderd

heb dat ding ALTIJD op 9 staan 8-)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Standaard (idle) priority werkt verreweg het beste, het pakt alles wat beschikbaar is en veroorzaakt geen problemen.

Andere priorities zijn ernstig af te raden over het algemeen.
Pagina: 1