Toon posts:

Nieuw THINK protein..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net even te kijken..en ik heb verdorie een andere protein. Niet meer dat RAS ding..Ik heb nu Tyrosine Kinase.
Volgens mij kost deze veel meer tijd:( Iemand anders die dat ook opgevallen is?

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 15:18 schreef Qwie het volgende:
Ik heb nu Tyrosine Kinase.
Volgens mij kost deze veel meer tijd:( Iemand anders die dat ook opgevallen is?
Hmm Ja ik heb hem al meerdere malen gehad, soms is het een snelle maar hij deed er bij mij op m'n PIII 800 soms ook wel 12/22 uur over, Maar dat was de laatste tijd ook al heel vaak met een RAS het geval, dus zoveel verschil zit er niet in.. :Z Ben al over gestapt op Seti want dit schiet de laatste week echt niet op..

Verwijderd

Bij mij is er net een nieuwe sessie begonnen, maar het is nog steeds die RAS proteine. De vorige sessie duurde bijna 40 uur, maar ik had wel 48 hits te pakken. :) Nu heb ik nog geen enkele hit, maar wel is er binnen 1:15 uur al 26% klaar. Dus mijn theorie is denk ik wel juist: rekentijd neemt sterk toe naarmate het aantal hits groter is.

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 15:57 schreef MORA het volgende:
Dus mijn theorie is denk ik wel juist: rekentijd neemt sterk toe naarmate het aantal hits groter is.
Hoe langer het duurt Hoe meer conformers en novo structures er getest worden, dus lijkt me ook de kans op hits groter.
toch tim?

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 17:26 schreef purno het volgende:
Hoe langer het duurt Hoe meer conformers en novo structures er getest worden, dus lijkt me ook de kans op hits groter.
toch tim?
Ja, daar heb je denk ik wel gelijk in, maar ik heb ook de indruk dat het rekenwerk per conformer langer duurt naarmate er meer hits zijn. De laatste sessie waar ik het over had liep als een speer naar die 25%, maar is inmiddels na 6:25 uur pas op 55% aangekomen. Maar ondertussen wel weer 20 hits! :)

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Er valt volgens mij gewoon geen peil op te trekken.
In de sessie die nu loopt kwam de eerste hit bij mij op 70%. Tussen 72 en 73% scoorde ik nog eens tien hits. En dat ene procentje was een van de snelsten uit deze sessie. Kwestie van een paar minuten op een Celly525.
Pagina: 1