Onze ring pro deurbel heeft de geest gegeven. Alleen de 24V module in de kast is stuk maar amazon biedt geen andere mogelijkheid dan retour/terugbetaling. Ergens heel erg blij mee want ik had eerst niet door dat je voor deftige functionaliteit ook nog eens een abo moet afnemen, plus een camera van Amazon in mijn huis, ik vond het al geen goed idee maar ja, WAF, ...
Nu heb ik dus 140 euro budget (terugbetaling amazon) om eens verder te kijken.
Toen ik de ring pro kocht, was ik nog niet bezig met Home Assistant, nu heb ik een redelijk leuke setup en wil dus eens kijken naar wat de ervaringen zijn van andere tweakers hier. Mijn ideale project werkt met een ESP32 met camera/LED (heb ik al liggen). Dan een behuizing ervoor die ik kan downloaden en laten 3d-printen (geen ervaring mee).
Heeft iemand ooit zoiets gedaan?
Nu heb ik dus 140 euro budget (terugbetaling amazon) om eens verder te kijken.
Toen ik de ring pro kocht, was ik nog niet bezig met Home Assistant, nu heb ik een redelijk leuke setup en wil dus eens kijken naar wat de ervaringen zijn van andere tweakers hier. Mijn ideale project werkt met een ESP32 met camera/LED (heb ik al liggen). Dan een behuizing ervoor die ik kan downloaden en laten 3d-printen (geen ervaring mee).
Heeft iemand ooit zoiets gedaan?