Toon posts:

Aan alle Sonera klanten (kabelmodembezitters)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand die ook bij Sonera zit afgelopen week ook een automatische afschrijving gehad van f 108,- voor de "pci ethernetkaart"

Toen we kabel kregen hadden we al f 129 voor de pci ethernetkaart betaald, dus ik snap niet waarom er weer betaald moet worden ervoor... deze kaart koop je toch eenmalig????

Wie helpt me.......

Verwijderd

verdomd dure kaart..

maar als je hier geen voorafgaand bericht over hebt gehad mag je dit keihard weigeren te betalen. >:)

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38
ik heb ook sonera en nops geen netwerk kaart afgeschreven wel verkeerde abbo in mijn voordeel. :9~

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

AMDFreak

Intel is zo..

relax dan :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• MediaZoo
vond ik dus ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 15:12 schreef Chellosupport het volgende:
verdomd dure kaart..

maar als je hier geen voorafgaand bericht over hebt gehad mag je dit keihard weigeren te betalen. >:)
het is automatisch afgeschreven duzzz.... Sonera zit in financiele moeilijkheden en dit is waarschijnlijk weer een trucje om klanten te naaien.

Maar we gaan van de week wel ff langs naar het Hoofdkantoor en dan is het zo geregeld. (net als de vorige keer) :D

• Obeja
  • Niet online
Gelijk het bedrag storneren. Dan staat het binnen 1 dag weer op jouw rekening.

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 19:35
Hier ooK Slownera en ben al 3 jaar abbo ik heb nog nooit voor een netwerkkaart betaald :?

• MediaZoo
sonera bestaat niet meer pffffff

sonera quicknet = quicknet b.v. geworden (sinds 29 mei 2001)
sonera plaza = tiscalie (sinds 1 augustus 2001)

maar goed geldproblemen denk ik niet op het moment hoor nu ze van multikabel zijn hebben ze weer een geld schieter.

Maar toch je kan het tot 30 dagen na afschrijving stoneren dus dat zou ik maar snel laten doen.

• Tux
  • Laatst online: 16:44

Tux

Op zondag 26 augustus 2001 17:57 schreef UT het volgende:

Maar we gaan van de week wel ff langs naar het Hoofdkantoor en dan is het zo geregeld. (net als de vorige keer) :D
dat zal gezellig worden bij Rivium Quadrant in Capelle a.d. Ijssel >:)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik heb al ruim een jaar een Power abbo bij ``Sonera`` en ik heb nogsteeds niet de aanlegkosten betaald a fl 450,- >:)

Turn it off and on again.

• MediaZoo
ze zitten tegenwoordig in alkmaar hoor en niet meer capelle dat is het oude hoofdkantoor van sonera plaza dat ook al niet meer bestaat
Pagina: 1