Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen voor de komende jaren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond het bedrag waar ik momenteel met mijn build opzit 2000-2250 Euro (exclusief assemblage kosten)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifieke eisen of wensen, als hij maar niet al teveel geluid maakt. RGB heb ik geen problemen mee maar teveel hoeft van mij ook weer niet.
Ga je overklokken?
Momenteel geen plannen voor
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een beetje op de forums rondgekeken en ideeën/suggesties uit verschillende topic gepakt. Ik heb er verder niet al teveel verstand van. Als jullie betere opties weten voor een lagere prijs; of misschien grote verbeteringen voor een lichte prijsverhoging hoor ik het graag
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen voor de komende jaren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond het bedrag waar ik momenteel met mijn build opzit 2000-2250 Euro (exclusief assemblage kosten)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifieke eisen of wensen, als hij maar niet al teveel geluid maakt. RGB heb ik geen problemen mee maar teveel hoeft van mij ook weer niet.
Ga je overklokken?
Momenteel geen plannen voor
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een beetje op de forums rondgekeken en ideeën/suggesties uit verschillende topic gepakt. Ik heb er verder niet al teveel verstand van. Als jullie betere opties weten voor een lagere prijs; of misschien grote verbeteringen voor een lichte prijsverhoging hoor ik het graag
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z690 Tomahawk WiFi DDR4 | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 12G | € 999,- | € 999,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Wit | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Processorkoeling | Xilence LQ240 | € 57,86 | € 57,86 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Voedingen | Enermax MarbleBron 850W RGB Wit | € 92,96 | € 92,96 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 190,04 | € 190,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.101,76 | ||