komende tijd gaan ze bij ons in de buurt meerdere keren de de straat open gooien 
Zowel Tmobile (open fiber) / begin 2023
Delta met meerdere aanbieders zoals Online.nl Caiway enz. eind 2022
en KPN eind 2023.
Op dit moment heb ik Ziggo alles in een complete met 350 down en 35 up. Glasvezel aanbieders concurreren enorm met elkaar en dat maakt het allemaal lastig.
Gezien Kpn pas heel laat met Glasvezel komt zal ik deze overslaan ivm eind 2023 ook begin 2024 kan worden.
Persoonlijk zit ik tussen Delta, T-Mobile en Caiway te kijken.
-Voordeel van Tmobile is vooral de prijs eerste 9 maanden 30 euro plus nog een tv pakket erbij lig je rond 50 euro (na 9 maanden 65)
-Caiway voordeel 1,5 Gig down en up.
-Delta lijkt snelste en stabielste verbinding te hebben met 1, 8 of zelf 10 Gig
Nadelen
- Veel users klagen op de kwaliteit van de beeld bij tmobile.
Lijkt bij KPN en Ziggo uitstekend te zijn
- Bij Delta en Caiway lijken op tv gebied allebei ook geen toppers zijn en zijn na een jaar in prijs allebei 15 euro duurder dan ongeveer hetzelfde pakket bij tmobile.
voor 1 augustus geen extra kosten voor aansluiting daarna 350 euro
Wat is jullie advies omtrent glasvezel en aanbieder ?
Zowel Tmobile (open fiber) / begin 2023
Delta met meerdere aanbieders zoals Online.nl Caiway enz. eind 2022
en KPN eind 2023.
Op dit moment heb ik Ziggo alles in een complete met 350 down en 35 up. Glasvezel aanbieders concurreren enorm met elkaar en dat maakt het allemaal lastig.
Gezien Kpn pas heel laat met Glasvezel komt zal ik deze overslaan ivm eind 2023 ook begin 2024 kan worden.
Persoonlijk zit ik tussen Delta, T-Mobile en Caiway te kijken.
-Voordeel van Tmobile is vooral de prijs eerste 9 maanden 30 euro plus nog een tv pakket erbij lig je rond 50 euro (na 9 maanden 65)
-Caiway voordeel 1,5 Gig down en up.
-Delta lijkt snelste en stabielste verbinding te hebben met 1, 8 of zelf 10 Gig
Nadelen
- Veel users klagen op de kwaliteit van de beeld bij tmobile.
Lijkt bij KPN en Ziggo uitstekend te zijn
- Bij Delta en Caiway lijken op tv gebied allebei ook geen toppers zijn en zijn na een jaar in prijs allebei 15 euro duurder dan ongeveer hetzelfde pakket bij tmobile.
voor 1 augustus geen extra kosten voor aansluiting daarna 350 euro
Wat is jullie advies omtrent glasvezel en aanbieder ?