Beste allen,
Ik zit (weer eens) met een issue waar ik even niet uitkom.
Ik heb een Wildcard SSL gekocht voor mijn website.
Nu wil ik WSEE verbinden met de Anywhere access webpage.
Deze heeft een PFX file nodig, incl een password.
Het enige wat ik van de Webhoster terug krijg is een txt file met waarschijnlijk mijn certificaat. En de mededeling, 'tadaa hier staat het'
Nu ben ik al even aan het zoeken naar een converter-like programma, website, tutorial.
maar geen success
op 1 converterwebsite krijg ik de volgende melding:
https://www.sslshopper.com/ssl-converter.html
There was a problem converting that certificate. It may be corrupt or it may be in a different format than the one you selected. You can try using a different format or running the OpenSSL commands on your own machine. The private key also may not match the certificate that you uploaded.
Ik heb alle opties geprobeerd, maar er komt geen werkend certificaat uit voor mij.
Wat doe ik verkeerd?
Want ik mis denk ik wel het 1en ander
Ik zit (weer eens) met een issue waar ik even niet uitkom.
Ik heb een Wildcard SSL gekocht voor mijn website.
Nu wil ik WSEE verbinden met de Anywhere access webpage.
Deze heeft een PFX file nodig, incl een password.
Het enige wat ik van de Webhoster terug krijg is een txt file met waarschijnlijk mijn certificaat. En de mededeling, 'tadaa hier staat het'
Nu ben ik al even aan het zoeken naar een converter-like programma, website, tutorial.
maar geen success
op 1 converterwebsite krijg ik de volgende melding:
https://www.sslshopper.com/ssl-converter.html
There was a problem converting that certificate. It may be corrupt or it may be in a different format than the one you selected. You can try using a different format or running the OpenSSL commands on your own machine. The private key also may not match the certificate that you uploaded.
Ik heb alle opties geprobeerd, maar er komt geen werkend certificaat uit voor mij.
Wat doe ik verkeerd?
Want ik mis denk ik wel het 1en ander
Ik geef na Ontvangst V&A ALTIJD een Rating.