Op voorhand dank voor jullie tijd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor werk heb ik een “Power” PC nodig (Meerdere virtual machines, Diverse zware software en Hardware pakketten) waarmee ik ook kan gamen. Werk heeft prioriteit dus ga liever een CPU met meer cores dan snelheid in gaming. Wil dan ook 1x 1TB NVMe t.b.v. de OS en gaming en 1x 2TB NVMe t.b.v. Werk gerelateerde zaken en opslag. Heb zelf een NAS dus geen back-ups lokaal nodig
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2.800, komt niet zo nauw maar is niet de bedoeling dat onnodig geld verspil. Advies word zeer op prijs gesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• Scherm 1: iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 34" 21:9 3440x1440, 144Hz
• Scherm 2: iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 34" 21:9 3440x1440, 144Hz (Besteld)
Het gaat hier om interne componenten en de behuizing zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
• AMD CPU en GPU. De rest niet merk/type afhankelijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
• SSD / NVME, minimaal 2x slots Gen4
• Moederbord met wifi en bluetooth, prijs verschil tussen ingebouwd en losse kaart is verwaarloosbaar zover ik heb kunnen zien.
• Toeters en bellen zoals RGB niet nodig
Ga je overklokken?
Niet doel maar speel er wel eens mee.
Wat verwacht je van ons?
Checken of totaal pakket klopt, dat ik geen rare of onnodige combi’s heb gepakt. Als ik ergens met iets meer investering of juist kan bezuinigen dan hoor ik het graag. Verbeterpunten en advies is altijd welkom.
De build versie 5
Edit: Systeem aanpassing naar meer info
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor werk heb ik een “Power” PC nodig (Meerdere virtual machines, Diverse zware software en Hardware pakketten) waarmee ik ook kan gamen. Werk heeft prioriteit dus ga liever een CPU met meer cores dan snelheid in gaming. Wil dan ook 1x 1TB NVMe t.b.v. de OS en gaming en 1x 2TB NVMe t.b.v. Werk gerelateerde zaken en opslag. Heb zelf een NAS dus geen back-ups lokaal nodig
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2.800, komt niet zo nauw maar is niet de bedoeling dat onnodig geld verspil. Advies word zeer op prijs gesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• Scherm 1: iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 34" 21:9 3440x1440, 144Hz
• Scherm 2: iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 34" 21:9 3440x1440, 144Hz (Besteld)
Het gaat hier om interne componenten en de behuizing zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
• AMD CPU en GPU. De rest niet merk/type afhankelijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
• SSD / NVME, minimaal 2x slots Gen4
• Moederbord met wifi en bluetooth, prijs verschil tussen ingebouwd en losse kaart is verwaarloosbaar zover ik heb kunnen zien.
• Toeters en bellen zoals RGB niet nodig
Ga je overklokken?
Niet doel maar speel er wel eens mee.
Wat verwacht je van ons?
Checken of totaal pakket klopt, dat ik geen rare of onnodige combi’s heb gepakt. Als ik ergens met iets meer investering of juist kan bezuinigen dan hoor ik het graag. Verbeterpunten en advies is altijd welkom.
De build versie 5
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5950X Boxed | € 569,- | € 569-, |
| 1 | Moederborden | MSI MAG X570S Tomahawk MAX WIFI | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6900 XT Gaming OC 16G | € 949,- | € 949,- |
| 1 | Geheugen intern | Mushkin Redline Lumina White MLB4C360GKKP32GX2 | € 310,- | € 310,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent White TG Clear Tint | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Processorkoeling | Thermaltake TT TH360 ARGB Sync Snow Edition | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Voedingen | XPG Core Reactor 850W | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Solid state drives 1 | WD Black NVMe SSD SN850 1TB | € 130,- | € 130,- |
| 1 | Solid state drives 2 | Kingston KC3000 2TB | € 250,- | € 250,- |
| Totaal | € 2831,- | |||
Edit: Systeem aanpassing naar meer info
[ Voor 23% gewijzigd door SultanAbdel op 10-07-2022 17:36 ]