Wijziging User Review (Verwijderen) V: 127403 K: 1793242

Pagina: 1
Acties:
  • 567 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raBelgium
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 07-07-2022
Ik wil een deal sluiten of een deal scoren/de prijs onderhandelen met AvWijk (127403) alvorens hij heel op een agressieve manier afwijst en geen respect toont tegenover een Belg (buitenlander) en Egoistisch zijn handel voortzet (uitlachen) en door gaat met discussie voeren in plaats van mij succes te wensen in mijn zoektocht en dus gaat hij een negatieve review schrijven over KOPER:1793242 raBelgium omdat ik erop wijs de schijf maar € 10,- effectieve waarde heeft en dat is ook aangetoond op V@A en door het bestuderen van de tweedehands markt... En jaagt mij weg naar Marktplaats en gaat impulsief en in op zijn egoistisch en ongepast gedrag om een review te schrijven terwijl ik NIKS heb aangekocht en ook niet akkoord ging met zijn prijs en de handel ging NIET door. dus deze Review is 100% volledig onwettig en gaat in tegen de regels omtrent V@A Feedback.

Sorry voor mijn oprechte frustraties in deze zaak maar deze review(s) moeten echt opgeschoond worden!

Excuses voor ongemak

Bedankt!
raBelgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raBelgium
Er is op GEEN Enkele manier handel gevoerd tussen BEIDE partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raBelgium
Ineens heeft deze persoon zijn review aagepast om mijn volledige reputatie kapot te maken |:( |:( |:( ... Is dit echt nodig? Is echt nodig om zo boos te zijn op mij omdat ik zijn prijs niet eerlijk vind? :?

[ Voor 5% gewijzigd door raBelgium op 07-07-2022 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zullen we even rustig doen? Dikke tekst is nergens voor nodig.
Beide reviews zijn verwijderd.

[ Voor 46% gewijzigd door Microkid op 07-07-2022 19:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.