Toon posts:

Matrox G450 DH ---> Tv-out problemen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds gister in het bezit van een Matrox G450 DH 32 MB DDR, Monitor en TV er tegelijk aan en dan lekker een divxje kijken op de tv zonder dat dan het beeld op de monitor weg is (TV staat niet in zicht van de computer). Heerlijk. Dat d8 ik tenminste...

Ik gebruik cloning en de desktop krijg ik dan ook keurig ook op m'n TV, maar nu, het probleem:

Als ik een divxje afspeel krijg ik wel beeld op de computer, maar het beeld op tv van de film blijft zwart!

Ik zie dan dus op de tv een mediaplayer met een zwarte film. Full screen is het beeld op de tv natuurlijk helemaal zwart. Ik heb verschillende mediaplayers geprobeerd en gebruikt de nieuwste Divx codec.

Het zal wel iets makkelijks zijn, maar ik heb ff geen flauw id... Wie helpt?

Verwijderd

Topicstarter
BTW: Ik heb dus geen storingen (zoals http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/213231/) maar gewoon zwart...

Verwijderd

Bij mij werkt het nu wel. Helaas alleen met DVDMax, niet met cloning.

Daar zal ik nog wel wat aan pielen, maar dan moet je maar even proberen of DVDMax bij jou iig ook werkt..

Verwijderd

Topicstarter
Kan je met DVDmax ook Divx kijken?

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Op zondag 26 augustus 2001 14:50 schreef ---X2--- het volgende:
Kan je met DVDmax ook Divx kijken?
Yep. Sommige werken niet, maar daar heb je G400DivX voor.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thnx

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Breng eens een bezoekje aan het forum van Matrox, erg goede support daar.

Verwijderd

Topicstarter
Daar roepen ze dat ik DVDmax moet gebruiken, maar dat wil ik niet... :(

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Op zondag 26 augustus 2001 18:14 schreef ---X2--- het volgende:
Daar roepen ze dat ik DVDmax moet gebruiken, maar dat wil ik niet... :(
Waarom niet :?

? weet jij wat.

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 19:19 schreef PokkeNoise het volgende:

[..]

Waarom niet :?
Omdat zijn monitor niet in het zicht van zijn TV staat en dan dus steeds op en neer moet lopen.
Als hij cloning gebruikt, zou hij geen monitor nodig hoeven hebben.

Verwijderd

Dat zwarte scherm komt doordat er hardware acceleratie wordt gebruikt en werkt meestal alleen op je primaire monitor (crt uitgang 1). Probeer het acceleratie niveau te verlagen (. De film wordt helaas wel wat blokkeriger maar op een tv beeldscherm heb je daar niet zo'n last van .

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Omdat zijn monitor niet in het zicht van zijn TV staat en dan dus steeds op en neer moet lopen.
Je kunt bij DVDMax nog steeds met je monitor blijven werken hoor! Is zelfs relaxter, omdat je dan de film niet fullscreen hoeft te draaien, in een venster is genoeg...

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thnx guys... toch maar DVDmax nu tis iig beter dan steeds van boven naar beneden lopen (met me TNT2 ;))
Pagina: 1