Ben sinds gister in het bezit van een Matrox G450 DH 32 MB DDR, Monitor en TV er tegelijk aan en dan lekker een divxje kijken op de tv zonder dat dan het beeld op de monitor weg is (TV staat niet in zicht van de computer). Heerlijk. Dat d8 ik tenminste...
Ik gebruik cloning en de desktop krijg ik dan ook keurig ook op m'n TV, maar nu, het probleem:
Als ik een divxje afspeel krijg ik wel beeld op de computer, maar het beeld op tv van de film blijft zwart!
Ik zie dan dus op de tv een mediaplayer met een zwarte film. Full screen is het beeld op de tv natuurlijk helemaal zwart. Ik heb verschillende mediaplayers geprobeerd en gebruikt de nieuwste Divx codec.
Het zal wel iets makkelijks zijn, maar ik heb ff geen flauw id... Wie helpt?
Ik gebruik cloning en de desktop krijg ik dan ook keurig ook op m'n TV, maar nu, het probleem:
Als ik een divxje afspeel krijg ik wel beeld op de computer, maar het beeld op tv van de film blijft zwart!
Ik zie dan dus op de tv een mediaplayer met een zwarte film. Full screen is het beeld op de tv natuurlijk helemaal zwart. Ik heb verschillende mediaplayers geprobeerd en gebruikt de nieuwste Divx codec.
Het zal wel iets makkelijks zijn, maar ik heb ff geen flauw id... Wie helpt?