aansluiten van mijn AVR

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cover77
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik wil dus graag van uit mijn computer muziek afspelen via mijn avr (harman kardon 135) met subwoofer.
ik heb dus nu via een optische kabel de avr verboden met mijn pc alleen ik weet niet hoe ik er geluid op speel.

Moet ik iets op mijn pc instellen of hoe stel ik mijn avr in zodat ik via mijn pc geluid kan afspelen?

Hoor graag van jullie

[ Voor 3% gewijzigd door cover77 op 07-07-2022 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Selecteer op de AVR de optische ingang waar het kabeltje op aangesloten is, zie handleiding
Op PC kies bij het luidspreker icon de optische uitgang bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cover77
Ik denk dat ik mijn avr nu op de stand heb staan voor die optische kabel alleen ik kan het niet vinden op mijn pc waar ik dat moet in stellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
In Windows bij settings sound of instellingen Digital Audio (S/PDIF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cover77
ik heb het gevonden op de pc heb het bijna er is alleen iets als ik de avr van analog naar opt1 wil zetten staat er ''unlock'' en dan springt hij terug naar analog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cover77
ik heb het heel erg bedankt heb deze set all sinds 2009 in de kast staan en het heeft nooit gewerkt heel erg bedank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Het antwoord is bekend, dat voordeel heb je, maar dit topic gaat wel op slot. Op GoT verwachten we eigen inzet, zie Het algemeen beleid, die mis ik hier. Wat zei Google bijvoorbeeld over de output van een PC qua audio? De handleiding van de Harman Kardon over hoe een ingang toe te wijzen of te selecteren? Dit graag in acht nemen voor een volgend topic.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.