Het gaat om een basis kantoorsysteem dat zeer toekomstbestendig moet zijn om zo gemiddelde kosten per jaar te minimaliseren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programma's die tegelijk lopen:
-Windows 11
-Chrome met zo'n 10 tabbladen
-Mailclient
-Word
-Excel
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten per jaar moeten zo laag mogelijk zijn. Als een systeem door iets meer te investeren gemiddeld goedkoper uitvalt, kies ik die optie. Het beoogde budget ligt tussen de €350 en €450.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Twee schermen moeten aangestuurd worden. 1x VGA en 1x HDMI. Ook is een SSD een vereiste wegens opstartsnelheid en het niet trager worden na langdurig gebruik. Ook wil ik per sé een Intel CPU/IGPU.
Wat verwacht je van ons?
-Bevestiging of de onderdelen die ik hieronder samengesteld heb goed samen kunnen werken
-Tips om kosten te minimaliseren (8GB geheugen genoeg voor toekomst?)
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programma's die tegelijk lopen:
-Windows 11
-Chrome met zo'n 10 tabbladen
-Mailclient
-Word
-Excel
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten per jaar moeten zo laag mogelijk zijn. Als een systeem door iets meer te investeren gemiddeld goedkoper uitvalt, kies ik die optie. Het beoogde budget ligt tussen de €350 en €450.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Twee schermen moeten aangestuurd worden. 1x VGA en 1x HDMI. Ook is een SSD een vereiste wegens opstartsnelheid en het niet trager worden na langdurig gebruik. Ook wil ik per sé een Intel CPU/IGPU.
Wat verwacht je van ons?
-Bevestiging of de onderdelen die ik hieronder samengesteld heb goed samen kunnen werken
-Tips om kosten te minimaliseren (8GB geheugen genoeg voor toekomst?)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i3-12100 Boxed | € 142,25 | € 142,25 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B660M DS3H DDR4 | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Behuizingen | Inter-Tech MC-02 Micro | € 31,99 | € 31,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 62,84 | € 62,84 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake TR2 S 350W | € 35,99 | € 35,99 |
| 1 | Solid state drives | WD Green SN350 240GB | € 30,25 | € 30,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 418,32 | ||
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!