Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Als je kijkt naar de Pricewatch https://tweakers.net/tele...DRj2du649BmMGLX-rf_1Ma-0D heb je voor een kleine 450 al een nieuwe TV van een A merk dus 350,- gaat hem echt niet worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 07-07-2022 12:00 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Wat ik altijd doe: gewoon op MP gooien voor een bedrag en kijken wat er gebeurt. Uiteindelijk kom je er vanzelf achter wat men ongeveer ervoor over heeft.
Als je een beetje kritisch kijkt dan maakt merk en specs zeker wel uit. Maar I get your point.-36- schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:59:
Denk niet dat iemand €350 voor een 7 jaar oud model over heeft als je voor die prijs ook bijna een nieuwe kan kopen. Merk boeit niet zo.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Vaak werkt "bieden" toch beter dan een vaste prijs, dus ik zou gewoon kijken waar de biedingen heen gaan. En bij uitblijven van goede biedingen kan dat ding altijd nog naar vriend of een buurthuis.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Mensen die een 7 jaar oude tweedehands TV kopen kijken niet kritisch naar merk en specs. Tenzij het gaat om een bijzonder model dat voor enthousiastelingen interessant is, is het voor de gemiddelde koper gewoon een 7 jaar oude 55" TV en niet meer.MrVegeta schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:03:
[...]
Als je een beetje kritisch kijkt dan maakt merk en specs zeker wel uit. Maar I get your point.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik kan je nog wel Howto: prijsbepaling (oude) hardware aanraden om door te nemen, gezien daar ook tips bijstaan.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.