Iemand een idee waar dat spel is gebleven? Of is dat niet productief genoeg, en hebben ze het er daarom uitgesloopt?
Was te verslavend, daarom eruit gehaald. 
Mis het vooral op lannetjes. even tussendoor.
Mis het vooral op lannetjes. even tussendoor.
Gelukkig zit good old solitaire er nog inOp zondag 26 augustus 2001 14:29 schreef VaagOH het volgende:
Iemand een idee waar dat spel is gebleven? Of is dat niet productief genoeg, en hebben ze het er daarom uitgesloopt?
gewoon eff downloaden met windows update ofzo?
ooit gehoord dat je et dan kon aanvinken
(don't blame me if i'm wrong
)
ooit gehoord dat je et dan kon aanvinken
(don't blame me if i'm wrong
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
minesweeper does it for me. hartenjagen en solitaire heb ik toch nooit begrepen
This too shall pass
Hey, is dat zo? Werkt de XP-hartenjagen dan ook goed met multiplayer?
Want ik heb wel een hartenjagen rip van Win98SE op m'n Win2K bak gezet, maar dan kan je alleen single player doen
Want ik heb wel een hartenjagen rip van Win98SE op m'n Win2K bak gezet, maar dan kan je alleen single player doen
Verwijderd
Als ik dit zo hoor blijf ik gewoon Win98 draaien... 
Ja alleen om t hartenjagen, zwaar verslavend.
Zit t altijd te spelen met mn gezellige familie als we allemaal aan t chatten zijn hehe...:)
WinXP heeft t weer wel, dus dan nog n optie voor later dan gelukkig
/me zag zichzelf al tot in den eeuwigheid Win98 blijven draaien vanwege Hearts...:P
Ja alleen om t hartenjagen, zwaar verslavend.
WinXP heeft t weer wel, dus dan nog n optie voor later dan gelukkig
/me zag zichzelf al tot in den eeuwigheid Win98 blijven draaien vanwege Hearts...:P
Ben er inmiddels achter dat hartenjagen gebruik maakt van een of anderer DDE-service, iets wat dus niet onder Win2k werkt ofzo
Moet me daar nog es ff in verdiepen
Moet me daar nog es ff in verdiepen
Of win 95 natuurlijk.
Dat is toch wel leuk, als ik dan weer bij m'n ouders langskom om dan ff tegen m'n broertje te hartenjagen
Dat is toch wel leuk, als ik dan weer bij m'n ouders langskom om dan ff tegen m'n broertje te hartenjagen
Hahaha... ja leukOp vrijdag 12 oktober 2001 23:49 schreef PersistantEleganto het volgende:
win98 is de oplossing mate
Elke dag wel een BSOD / Reboot
Nee daar heb ik geen zin meer in
Stabiliteit vind ik net iets belangrijker dan Win98
Pagina: 1