• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
Ik word echt gek van die telefoon tikken. Ik woon in Naarden dus er is nog geen kabel en geen ADSL ;( . Maar wat zijn de alternatieven dan?
-flat rate internet (zijn er nog goeie??)
-huurlijn (erg duur heeft iemand een indicatie?)
-sateliet (enige prijs info?)

Mischien zijn het belachelijke voorbeelden maar het mag best wat kosten aangezien de internet tikken per maand.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[topic=213645/1/25]

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
Wat is dit voor bullsh*t geef eens normaal antwoord. Dat topic heeft helemaal nix met die van mij temaken.

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-03 23:34
Enigste optie die er voor jou is dat is Wish C&D

2 uur per dag gratis i-net voor 79piek p/maand

Verder zijn er geen flatrate providers :( Behalve Demon die biedt een dailupaccount aan voor meen ik 450 piek p/m en dan heb je geen telefoonkosten meer...

Met Sateliet heb je nog altijd telefoontikken omdat de upstream via je dailuplijntje gaat. 2 way sateliet is er wel maar voor de consument niet betaalbaar.

Huurlijnen moet je tellen op zo rond de 800 piek per maand voor een isdn snelheid.. Kan er ook goed naast zitten.. Maar denk dat je dan beter Demon kunt pakken..

Er zit niets anders op dan wachten op Adsl en Kabel.. Zit zelf met hetzelfde probleem.. Duzz je bent niet de enigste :) Misschien een schrale troost

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op zondag 26 augustus 2001 14:52 schreef Shadowzon het volgende:

Verder zijn er geen flatrate providers :( Behalve Demon die biedt een dailupaccount aan voor meen ik 450 piek p/m en dan heb je geen telefoonkosten meer...

Huurlijnen moet je tellen op zo rond de 800 piek per maand voor een isdn snelheid.. Kan er ook goed naast zitten.. Maar denk dat je dan beter Demon kunt pakken..

Er zit niets anders op dan wachten op Adsl en Kabel.. Zit zelf met hetzelfde probleem.. Duzz je bent niet de enigste :) Misschien een schrale troost
hier hetzelfde. Maar ter info, dat van demon is excl btw

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 17:02 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

hier hetzelfde. Maar ter info, dat van demon is excl btw
en excl 600 aansluit ;( (wat ook nog weer excl btw is :))

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Is er al iemand hier die van dat Demon abo gebruik maakt?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 16:30

AMDFreak

Intel is zo..

wanadoo heeft ut toch ook ? D'r zijn wel wat problemen d8 ik

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

Bombonella

En als de Bom valt....

Op zondag 26 augustus 2001 18:14 schreef InterFreak het volgende:
wanadoo heeft ut toch ook ? D'r zijn wel wat problemen d8 ik
Nog een paar dagen geduld...

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 18:33 schreef Bombonella het volgende:

[..]

nah op een of andere manier geloof ik jou niet :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025

[..]

Het zou de eerste keer worden dat Wanadoo eens iets *op tijd* zou afleveren :) We zijn benieuwd...

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03 11:20

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

heeft iemand al wat info over dat van wanabe( oh sorry, wanadoo ;) ) of een linkje o.i.d.?? want mijn ouders willen geen kabel grrr... te veel kassies in de huiskamer (daar zit de hoofdaansluiting) en ze hebben een jaar geleden een paar honder piek uitgegeven aan een ISDN installatig... grrrrrrr :( :( :( |:(

We've got that ring of confidence

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 22:37 schreef U2-kid het volgende:
heeft iemand al wat info over dat van wanabe( oh sorry, wanadoo ;) ) of een linkje o.i.d.?? want mijn ouders willen geen kabel grrr... te veel kassies in de huiskamer (daar zit de hoofdaansluiting) en ze hebben een jaar geleden een paar honder piek uitgegeven aan een ISDN installatig... grrrrrrr :( :( :( |:(
wanadoo gaat niet door :(

• xxxMaverick

[..]

ach ja, dit soort aandachtzieke types heb je altijd. ALs je wat weet, zet het hier dan neer

weet je niks ? dan ben je een zielige klootzak met kabel die aandachtsgeil is :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 23:39 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ach ja, dit soort aandachtzieke types heb je altijd. ALs je wat weet, zet het hier dan neer

weet je niks ? dan ben je een zielige klootzak met kabel die aandachtsgeil is :r :r :r :r :r :r
sja kweet niet wat ik er van moet denken, wie weet is het wel serieus... maar ja om op dit forum het kaf van het koren te scheiden is erg moeilijk :)

/me zeg nog wel ff ga dan weg uit heerduuuuuuuh :)

Verwijderd

Das wel maf, naarden ligt toch heel erg vlak bij hilversum, en die hebben toch als ik het goed heb a2000. Zijn ze gewoon met hun kabel langs naarden gegaan rechtstreeks naar H'sum dan :?

• xxxMaverick
Op maandag 27 augustus 2001 23:49 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

sja kweet niet wat ik er van moet denken, wie weet is het wel serieus... maar ja om op dit forum het kaf van het koren te scheiden is erg moeilijk :)

* xxxMaverick zeg nog wel ff ga dan weg uit heerduuuuuuuh :)
als i wat wist dan verteld die het wel......

en geloof me, weg uit heerde duurt niet lang meer ;)

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik heb Wish Click & Dial. Das 2 uur per dag gratiesj, voor 70 piek per maand. Gaat best goed. Maar 2 uur is beetje weinig.

Als je meer wilt, kan je bv 3 abo's nemen. 210 piek, en dan 6 uur per dag...

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-03 09:00

Nietzman

Woei!

Op zondag 26 augustus 2001 14:52 schreef Shadowzon het volgende:
Enigste optie die er voor jou is dat is Wish C&D

2 uur per dag gratis i-net voor 79piek p/maand
Khebbus uitgerekend... dat maakt niet een ene fuck uit... als je elke dag in daltarief 2 uur internet zit je bijna op hetzelfde bedrag

Verwijderd

Uh ... huurlijn .. das niet te betallen bij demon kost het aansluiten al 2500 EURO :) .. en de kosten permaand rond de 2000 euro permaand vooreen 2mbit verbinding dus dream on :( dat zit er helaas nie in :(

en ik weet hoe het is ik heb jaren ook bij de kpn gespekt :) met bakken met geld :( maar ff geduld hebben over tijdje krijg iedereen vaste verbinding en ik weet dat het lame kinktm aar je moet toch wat he :(

Sterkte gozer!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42
Op zondag 26 augustus 2001 14:25 schreef strontvlieg het volgende:
Ik word echt gek van die telefoon tikken. Ik woon in Naarden dus er is nog geen kabel en geen ADSL ;( . Maar wat zijn de alternatieven dan?
-flat rate internet (zijn er nog goeie??)
-huurlijn (erg duur heeft iemand een indicatie?)
-sateliet (enige prijs info?)

Mischien zijn het belachelijke voorbeelden maar het mag best wat kosten aangezien de internet tikken per maand.
Hey, dat is raar: ik woon in Bussum en daar is vanaf nu ADSL mogelijk, gaat Naarden niet gewoon via dezelfde telefooncentrale?
Aspi:
Das wel maf, naarden ligt toch heel erg vlak bij hilversum, en die hebben toch als ik het goed heb a2000. Zijn ze gewoon met hun kabel langs naarden gegaan rechtstreeks naar H'sum dan
Nee, Hilversum heeft een UPC als kabelboer (de mazzelaren ;) ), maar in Bussum en Naarden heerst Casema :(

Overigens is er wel al een tijdje kabelinternet in Bussum mogelijk, maar dan alleen voor scholen en bedrijven. Ik hoorde onlangs toevallig dat het Goois Lyceum (als je dat toevallig kent) waar ik op school heb gezeten Internet via Casema heeft. Ja, dat levert ze natuurlijk wel geld op....

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-03 17:09
Op zondag 26 augustus 2001 14:27 schreef PolarBear het volgende:
[topic=213645/1/25]
in die topic wordt ook gelinkt naar deze topic, je zou deze user dus strikt genomen in een oneindige lus gooien, niet netjes vind ik ;)
Pagina: 1